|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми вчитель
Відображення результатів від 1 до 90 із 317
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2016 | CONCEPT OF PEDAGOGICAL SKILLS BY A. S. MAKARENKO IN CONTEXT OF TEACHER’S SELF-REALIZATION MANAGEMENT | Tkachenko, A.; Korol, L.; Ткаченко, А.В. |
2017 | Dialog i spotkanie a wspólnota i wspólnotowość | Franc, M. |
2018 | «E, T, ET; I, N, IN; B, A, BA» і не тільки: (шкільна освіта у сприйнятті італійців XIV-XV ст.) | Кушнарьова, М. |
2021 | Formation of prospective teacher professional motivation in the development of the new Ukrainian school | Ilchenko, O.; Ільченко, О.Ю. |
2023 | Formation of self-regulation in the process of future foreign language teachers’ bilingual training | Vienievtseva, Ye.; Вєнєвцева, Є.В. |
2020 | MustHave сучасного освітянина | Кривко, Н.В. |
2011 | THEORETICAL BASES OF TEACHER CREATIVITY | Гожа, Є. |
2018 | "Автономія в головах" - готовність учителів та учнів брати відповідальність за результати освітнього процесу | Омельченко, Ю.В. |
2024 | Агресія як вияв професійної деформації вчителя | Яновська, Т.А.; Гончарова, Н.О. |
2015 | Адаптація молодого вчителя на початковому етапі роботи | Крутоголова, А.В. |
2015 | Акмеологічний підхід у процесі професійно‐творчого саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи | Міненок, А.О. |
2024 | Актуальні питання щодо викладання навчальних дисциплін з основ здоров’я людини в умовах сьогодення | Плужнікова, Т.В.; Дерев'янко, Т.В. |
2017 | Актуальність проблемно-пошукового виду навчання у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах | Кропліс, Б. |
2021 | Аналіз умов інформаційного забезпечення ведення інноваційної діяльності у закладі освіти | Ткаченко, М.А. |
2021 | Блогерство на допомогу вчителю | Бобир, О.П. |
2010 | Взаємозв’язок розвитку творчості вчителя та учнів при вивченні курсу біології | Яланська, С.П. |
2014 | Визначення професійної придатності майбутніх фахівців гувернерської сфери до педагогічної діяльності | Бардінов, А.В. |
2013 | Визначення ролі та компетенцій учителя в особистісно орієнтованій освіті | Малаканова, Л.В.; Сорокіна, Г.Ю. |
2023 | Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх учителів трудового навчання | Рзаєва, А.Г. |
2019 | Використання педагогічних ідей В. О. Сухомлинського у системі підготовки вчителя до професійної діяльності | Титаренко, О. |
2007 | Використання принципів староруського світогляду у творчій ініціативі учителя ХХІ століття | Лук'яненко, О.В. |
2019 | Використання сучасних інноваційних технологій вчителями математики | Деркач, О. |
2023 | Використання сучасних інноваційних технологій формування комунікативної компетенції під час уроків англійської мови у початковій школі | Барбінова, А.В.; Кульга, М.О. |
2009 | Виховальні ситуації у взаємодії вчителя й молодшого школяра | Хоменко, А.В. |
2018 | Виховний потенціал уроку з «Варіативного модулю «Туризм» як складник професійної майстерності вчителя фізичної культури | Голуб, Л.О. |
2007 | Вплив науково-дослідної роботи студентів на підготовку сучасного вчителя біології | Закалюжний, В.М.; Паляниця, О.В. |
2021 | Вплив особистісно орієнтованого напряма проведення уроків біології на психологічне та фізичне здоров'я учнів старшої школи | Диннік, Н.М.; Дяченко-Богун, М.М. |
2023 | Готовність майбутніх учителів технологій до професійної діяльності як педагогічна проблема | Андрощук, І.В.; Андрощук, І.П. |
2019 | Гуманістичні ідеали В. О. Сухомлинського | Федосенко, А. |
2023 | Дещо про ідеал учителя початкових класів нової української національної школи | Зайченко, І. |
2021 | Дидактична гра як засіб активізації мозкової діяльності учнів початкової школи | Пономаренко, Д.А. |
2020 | Дидактичні можливості хмарних сервісів Google у роботі вчителя хімії | Куленко, О.А. |
2008 | Динаміка готовності вчителя до процесу формування валеологічних понять на основі міжпредметних зв’язків в умовах педагогічного експеримента | Жара, Г.І. |
2011 | Динаміка розвитку творчої компетентності вчителів та учнів у навчальному процесі | Павліченко, Л.; Яланська, С.П.; Зуб, О.В. |
2013 | «Дискурсивна етика» як принцип організації відповідального вчительства | Кравченко, А.А. |
2022 | Дистанційне навчання як сучасна освітня технологія | Манзюк, М. |
2008 | Дисципліна «Хоровий клас» у професійній підготовці вчителя музики | Танько, Т.П.; Курбацька, С.В. |
2017 | Діяльнісно-орієнтовані педагогічні технології сучасного вчителя | Цина, А.Ю. |
2023 | Діяльність вчителя під час організації формувального оцінювання | Божинська, М.А. |
2017 | Діяльність Києво-Печерської Лаври та Могилянської академії у підготовці вчителя (XVII-XVIII ст.) | Фазан, В.В. |
2008 | До проблем міжособистісного спілкування серед молодших школярів у роботі вчителя початкових класів | Чайкіна, Н.О.; Меркотун, О.Б. |
2014 | Дослідження ціннісних установок вчителів | Шульга, І.А. |
2021 | Думки А. Макаренка і В. Сухомлинського про роль та значення педагогічної етики у діяльності вчителя | Часова, А.Р.; Чеботар, А.А. |
2011 | Духовно-інтелектуальні виміри особистості вчителя | Степаненко, М.І.; Шиян, Н.І. |
2022 | Екологічна свідомість майбутнього вчителя як показник його світоглядної ерудиції | Ткаченко, А. |
2018 | Емоційне та професійне "вигорання" педагогів | Козаренко, Д.А.; Кондель, В.М. |
2008 | Емоційно–почуттєва культура як складова професійної компетентності вчителя | Курко, К.В. |
2018 | Емпіричне дослідження стилю педагогічного спілкування як зовнішньої детермінанти соціальної справедливості особистості вчителя | Клочек, Л.В. |
2021 | Ергономічне освітнє середовище сучасної початкової школи | Починок, Є.А. |
2018 | Етапи розвитку шкільного класу як аутопоетичної системи | Седих, К.В. |
2016 | Етнопедагогічний аспект професійної майстерності вчителя-вихователя | Ткаченко, О.М. |
2024 | Ефективний інструментарій сучасного вчителя мистецтва: практичні орієнтири та окремі аспекти викладання | Гнидіна, О.В. |
2016 | Європейський і світовий педагогічний досвід та здобутки реформування вищої освіти | Рибінцева, А.О. |
2022 | Єдність педагогічної теорії і практики у підготовці вчителів: рекомендації щодо активізації роботи | Ільченко, О.Ю. |
2010 | Єдність теорії і практики при вивченні педагогіки у вищих навчальних духовних закладах XIX – поч. XX ст. | Фазан, В.В. |
2019 | Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школи | Мірошніченко, Т.В. |
2017 | Забезпечення єдності теорії і практики музейно-педагогічної діяльності у процесі підготовки вчителя | Пусепліна, Н.М. |
2020 | Забезпечення якості реалізації викладачем вищої школи педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців до міжкультурної комунікації | Королюк, Л.С. |
2019 | Загальна характеристика проблем сучасного учнівського колективу в умовах початкової школи | Кулімова, Ю.Г.; Звенігородська, А.І. |
2015 | Запобігання синдрому емоційного вигорання вчителів та майбутніх педагогів | Берднікова, М.О.; Білизна, О.В.; Громцева, М.К. |
2020 | Застосування вчителем педагогічної діагностики для підвищення якості навчання учнів | Стрельніков, В.Ю. |
2013 | Застосування проблемного навчання як одного з засобів формування пізнавального інтересу у процесі вивчення біології | Серікова, О.В. |
2020 | Здоров’язбережувальні технології – могутній засіб формування ціннісного ставлення учнів до власного здоров’я | Шевцова, В.В. |
2020 | Здоровий спосіб життя – невід’ємна складова освітнього процесу на факультеті технологій та дизайну | Титаренко, В.М. |
2020 | Значення професійно-творчої компетентності для майбутнього педагога | Мішуровська, А.А. |
2020 | Зона професіного комфорту вчителя | Гриньова, М.В.; Сагайдак, В.Р. |
2008 | Ідеї А.С. Макаренка як концептуальна основа формуваня педагогічної майстерності майбутнього вчителя (з досвіду Полтавського державного педагогічного інституту імені В.Г. Короленка 70 – 80 рр. ХХ ст .) | Король, Л.Л. |
2009 | Ідеї Івана Франка про місце і значення народної школи в Галичині | Кобель, Л.Ю. |
2020 | Індивідуальне здоров’язбереження і профілактика професійного вигоряння вчителів у колективі: методичні рекомендації для директорів закладів загальної середньої освіти | Жара, В.І. |
2017 | Іноваційні підходи до професійної педагогічної підготовки вчителя у світовій практиці | Шах, І. |
2023 | Інтерактивні методи навчання технологій в Новій українській школі | Хребтов, О.Р. |
2020 | Інтерактивні методи підготовки майбутнього вчителя Нової української школи | Стрижак, Д.О. |
2024 | Інформаційна культура: складова педагогічної культури сучасного вчителя | Купіна, О. |
2014 | Інформаційні технології як засіб підвищення фахової майстерності вчителя | Кузьменко, П.І. |
2022 | Історичний контекст проблеми єдності теорії і практики у підготовці вчителя | Ільченко, О.Ю. |
2015 | Історія підготовки вчителів географії та природознавства на Полтавщині (1914– 2014 роки) | Булава, Л.М.; Шевчук, С.М.; Мащенко, О.М. |
2023 | Компетентнісний підхід в освітньому процесі | Руденко, О.; Рудяга, Н. |
2022 | Концептуальні засади застосування засобів акторської майстерності у педагогічній діяльності вчителя трудового навчання | Зоря, О.М.; Цина, В.І. |
2020 | Концептуальні засади формування базових компетентностей майбутніх учителів початкової школи | Лещенко, М.П.; Хімчук, Л.І. |
2015 | Концептуальні підходи до формування індивідуального здоров'язбереження вчителя у сучасній освіті | Жара, Г.І. |
2014 | Концептуальні положення М.І. Пирогова про заохочення і покарання дітей | Бойко, А.М.; Іноземцев, В.А. |
2024 | Копінг-поведінка як адаптаційний потенціал особистості учителя | Сердюк, М.А.; Бабенко, І.В. |
2008 | Кредитно-модульна технологія навчання у процесі підготовки вчителя | Кириленко, К. |
2016 | Критерії визначення рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх учителів біології | Рябченко, С.В. |
2020 | Критичне мислення майбутнього вчителя історії як показник якості професійної підготовки | Колеснікова, М.С. |
2022 | Культурно-дозвіллєва компетентність в системі професійних компетентностей майбутнього вчителя початкової школи | Чупрун, О.С. |
2023 | Культуровідповідність "педагогіки добра" Івана Зязюна | Філіпчук, Г.Г.; Філіпчук, Н.О. |
2019 | Культурологічні аспекти підготовки майбутнього вчителя-філолога | Савенко, Л. |
2015 | Культурологічні практики діяльності вчителя в соціокультурному середовищі | Винничук, Р.В. |
2013 | Макаренківська педагогіка в культурно-освітньому вимірі | Кочерга, Г.В. |
Відображення результатів від 1 до 90 із 317
|