DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми вчитель

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 90 із 317
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016CONCEPT OF PEDAGOGICAL SKILLS BY A. S. MAKARENKO IN CONTEXT OF TEACHER’S SELF-REALIZATION MANAGEMENTTkachenko, A.; Korol, L.; Ткаченко, А.В.
2017Dialog i spotkanie a wspólnota i wspólnotowośćFranc, M.
2018«E, T, ET; I, N, IN; B, A, BA» і не тільки: (шкільна освіта у сприйнятті італійців XIV-XV ст.)Кушнарьова, М.
2021Formation of prospective teacher professional motivation in the development of the new Ukrainian schoolIlchenko, O.; Ільченко, О.Ю.
2023Formation of self-regulation in the process of future foreign language teachers’ bilingual trainingVienievtseva, Ye.; Вєнєвцева, Є.В.
2020MustHave сучасного освітянинаКривко, Н.В.
2011THEORETICAL BASES OF TEACHER CREATIVITYГожа, Є.
2018"Автономія в головах" - готовність учителів та учнів брати відповідальність за результати освітнього процесуОмельченко, Ю.В.
2024Агресія як вияв професійної деформації вчителяЯновська, Т.А.; Гончарова, Н.О.
2015Адаптація молодого вчителя на початковому етапі роботиКрутоголова, А.В.
2015Акмеологічний підхід у процесі професійно‐творчого саморозвитку майбутнього вчителя початкової школиМіненок, А.О.
2024Актуальні питання щодо викладання навчальних дисциплін з основ здоров’я людини в умовах сьогоденняПлужнікова, Т.В.; Дерев'янко, Т.В.
2017Актуальність проблемно-пошукового виду навчання у сучасних загальноосвітніх навчальних закладахКропліс, Б.
2021Аналіз умов інформаційного забезпечення ведення інноваційної діяльності у закладі освітиТкаченко, М.А.
2021Блогерство на допомогу вчителюБобир, О.П.
2010Взаємозв’язок розвитку творчості вчителя та учнів при вивченні курсу біологіїЯланська, С.П.
2014Визначення професійної придатності майбутніх фахівців гувернерської сфери до педагогічної діяльностіБардінов, А.В.
2013Визначення ролі та компетенцій учителя в особистісно орієнтованій освітіМалаканова, Л.В.; Сорокіна, Г.Ю.
2023Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх учителів трудового навчанняРзаєва, А.Г.
2019Використання педагогічних ідей В. О. Сухомлинського у системі підготовки вчителя до професійної діяльностіТитаренко, О.
2007Використання принципів староруського світогляду у творчій ініціативі учителя ХХІ століттяЛук'яненко, О.В.
2019Використання сучасних інноваційних технологій вчителями математикиДеркач, О.
2023Використання сучасних інноваційних технологій формування комунікативної компетенції під час уроків англійської мови у початковій школіБарбінова, А.В.; Кульга, М.О.
2009Виховальні ситуації у взаємодії вчителя й молодшого школяраХоменко, А.В.
2018Виховний потенціал уроку з «Варіативного модулю «Туризм» як складник професійної майстерності вчителя фізичної культуриГолуб, Л.О.
2007Вплив науково-дослідної роботи студентів на підготовку сучасного вчителя біологіїЗакалюжний, В.М.; Паляниця, О.В.
2021Вплив особистісно орієнтованого напряма проведення уроків біології на психологічне та фізичне здоров'я учнів старшої школиДиннік, Н.М.; Дяченко-Богун, М.М.
2023Готовність майбутніх учителів технологій до професійної діяльності як педагогічна проблемаАндрощук, І.В.; Андрощук, І.П.
2019Гуманістичні ідеали В. О. СухомлинськогоФедосенко, А.
2023Дещо про ідеал учителя початкових класів нової української національної школиЗайченко, І.
2021Дидактична гра як засіб активізації мозкової діяльності учнів початкової школиПономаренко, Д.А.
2020Дидактичні можливості хмарних сервісів Google у роботі вчителя хіміїКуленко, О.А.
2008Динаміка готовності вчителя до процесу формування валеологічних понять на основі міжпредметних зв’язків в умовах педагогічного експериментаЖара, Г.І.
2011Динаміка розвитку творчої компетентності вчителів та учнів у навчальному процесіПавліченко, Л.; Яланська, С.П.; Зуб, О.В.
2013«Дискурсивна етика» як принцип організації відповідального вчительстваКравченко, А.А.
2022Дистанційне навчання як сучасна освітня технологіяМанзюк, М.
2008Дисципліна «Хоровий клас» у професійній підготовці вчителя музикиТанько, Т.П.; Курбацька, С.В.
2017Діяльнісно-орієнтовані педагогічні технології сучасного вчителяЦина, А.Ю.
2023Діяльність вчителя під час організації формувального оцінюванняБожинська, М.А.
2017Діяльність Києво-Печерської Лаври та Могилянської академії у підготовці вчителя (XVII-XVIII ст.)Фазан, В.В.
2008До проблем міжособистісного спілкування серед молодших школярів у роботі вчителя початкових класівЧайкіна, Н.О.; Меркотун, О.Б.
2014Дослідження ціннісних установок вчителівШульга, І.А.
2021Думки А. Макаренка і В. Сухомлинського про роль та значення педагогічної етики у діяльності вчителяЧасова, А.Р.; Чеботар, А.А.
2011Духовно-інтелектуальні виміри особистості вчителяСтепаненко, М.І.; Шиян, Н.І.
2022Екологічна свідомість майбутнього вчителя як показник його світоглядної ерудиціїТкаченко, А.
2018Емоційне та професійне "вигорання" педагогівКозаренко, Д.А.; Кондель, В.М.
2008Емоційно–почуттєва культура як складова професійної компетентності вчителяКурко, К.В.
2018Емпіричне дослідження стилю педагогічного спілкування як зовнішньої детермінанти соціальної справедливості особистості вчителяКлочек, Л.В.
2021Ергономічне освітнє середовище сучасної початкової школиПочинок, Є.А.
2018Етапи розвитку шкільного класу як аутопоетичної системиСедих, К.В.
2016Етнопедагогічний аспект професійної майстерності вчителя-вихователяТкаченко, О.М.
2024Ефективний інструментарій сучасного вчителя мистецтва: практичні орієнтири та окремі аспекти викладанняГнидіна, О.В.
2016Європейський і світовий педагогічний досвід та здобутки реформування вищої освітиРибінцева, А.О.
2022Єдність педагогічної теорії і практики у підготовці вчителів: рекомендації щодо активізації роботиІльченко, О.Ю.
2010Єдність теорії і практики при вивченні педагогіки у вищих навчальних духовних закладах XIX – поч. XX ст.Фазан, В.В.
2019Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школиМірошніченко, Т.В.
2017Забезпечення єдності теорії і практики музейно-педагогічної діяльності у процесі підготовки вчителяПусепліна, Н.М.
2020Забезпечення якості реалізації викладачем вищої школи педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців до міжкультурної комунікаціїКоролюк, Л.С.
2019Загальна характеристика проблем сучасного учнівського колективу в умовах початкової школиКулімова, Ю.Г.; Звенігородська, А.І.
2015Запобігання синдрому емоційного вигорання вчителів та майбутніх педагогівБерднікова, М.О.; Білизна, О.В.; Громцева, М.К.
2020Застосування вчителем педагогічної діагностики для підвищення якості навчання учнівСтрельніков, В.Ю.
2013Застосування проблемного навчання як одного з засобів формування пізнавального інтересу у процесі вивчення біологіїСерікова, О.В.
2020Здоров’язбережувальні технології – могутній засіб формування ціннісного ставлення учнів до власного здоров’яШевцова, В.В.
2020Здоровий спосіб життя – невід’ємна складова освітнього процесу на факультеті технологій та дизайнуТитаренко, В.М.
2020Значення професійно-творчої компетентності для майбутнього педагогаМішуровська, А.А.
2020Зона професіного комфорту вчителяГриньова, М.В.; Сагайдак, В.Р.
2008Ідеї А.С. Макаренка як концептуальна основа формуваня педагогічної майстерності майбутнього вчителя (з досвіду Полтавського державного педагогічного інституту імені В.Г. Короленка 70 – 80 рр. ХХ ст .)Король, Л.Л.
2009Ідеї Івана Франка про місце і значення народної школи в ГаличиніКобель, Л.Ю.
2020Індивідуальне здоров’язбереження і профілактика професійного вигоряння вчителів у колективі: методичні рекомендації для директорів закладів загальної середньої освітиЖара, В.І.
2017Іноваційні підходи до професійної педагогічної підготовки вчителя у світовій практиціШах, І.
2023Інтерактивні методи навчання технологій в Новій українській школіХребтов, О.Р.
2020Інтерактивні методи підготовки майбутнього вчителя Нової української школиСтрижак, Д.О.
2024Інформаційна культура: складова педагогічної культури сучасного вчителяКупіна, О.
2014Інформаційні технології як засіб підвищення фахової майстерності вчителяКузьменко, П.І.
2022Історичний контекст проблеми єдності теорії і практики у підготовці вчителяІльченко, О.Ю.
2015Історія підготовки вчителів географії та природознавства на Полтавщині (1914– 2014 роки)Булава, Л.М.; Шевчук, С.М.; Мащенко, О.М.
2023Компетентнісний підхід в освітньому процесіРуденко, О.; Рудяга, Н.
2022Концептуальні засади застосування засобів акторської майстерності у педагогічній діяльності вчителя трудового навчанняЗоря, О.М.; Цина, В.І.
2020Концептуальні засади формування базових компетентностей майбутніх учителів початкової школиЛещенко, М.П.; Хімчук, Л.І.
2015Концептуальні підходи до формування індивідуального здоров'язбереження вчителя у сучасній освітіЖара, Г.І.
2014Концептуальні положення М.І. Пирогова про заохочення і покарання дітейБойко, А.М.; Іноземцев, В.А.
2024Копінг-поведінка як адаптаційний потенціал особистості учителяСердюк, М.А.; Бабенко, І.В.
2008Кредитно-модульна технологія навчання у процесі підготовки вчителяКириленко, К.
2016Критерії визначення рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх учителів біологіїРябченко, С.В.
2020Критичне мислення майбутнього вчителя історії як показник якості професійної підготовкиКолеснікова, М.С.
2022Культурно-дозвіллєва компетентність в системі професійних компетентностей майбутнього вчителя початкової школиЧупрун, О.С.
2023Культуровідповідність "педагогіки добра" Івана ЗязюнаФіліпчук, Г.Г.; Філіпчук, Н.О.
2019Культурологічні аспекти підготовки майбутнього вчителя-філологаСавенко, Л.
2015Культурологічні практики діяльності вчителя в соціокультурному середовищіВинничук, Р.В.
2013Макаренківська педагогіка в культурно-освітньому виміріКочерга, Г.В.
Відображення результатів від 1 до 90 із 317
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок