DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2013(29) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2422

Назва: «Дискурсивна етика» як принцип організації відповідального вчительства
Автори: Кравченко, А.А.
Ключові слова: вчитель
консенсус
відповідальність
комунікація
дискурс
мова
інтерсуб’єктивний
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується проблема становлення змісту соціальної відповідальності в контексті взаєморозуміння, що обумовлює ставлення до відповідальності як довіри. Взаєморозуміння є необхідною передумовою соціальності, оскільки передбачає взаємозалежність одного соціального суб’єкта від іншого. Соціальна відповідальність вчителя є солідарною, включає в освітню діяльність дискурсивних практик. На їх основі уможливлюється інтерсуб’єктивний процес аргументованого взаєморозуміння між вчителем та учнем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2422
Розташовується у зібраннях:2013(29)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kravch.pdf302,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок