|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2013(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2422
|
| Назва: | «Дискурсивна етика» як принцип організації відповідального вчительства |
| Автори: | Кравченко, А.А. |
| Ключові слова: | вчитель консенсус відповідальність комунікація дискурс мова інтерсуб’єктивний |
| Дата публікації: | 2013 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | У статті досліджується проблема становлення змісту соціальної відповідальності в контексті взаєморозуміння, що обумовлює ставлення до відповідальності як довіри.
Взаєморозуміння є необхідною передумовою соціальності, оскільки передбачає взаємозалежність одного соціального суб’єкта
від іншого. Соціальна відповідальність вчителя є солідарною, включає в освітню діяльність дискурсивних практик. На їх основі
уможливлюється інтерсуб’єктивний процес аргументованого взаєморозуміння між вчителем та учнем. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2422 |
| Розташовується у зібраннях: | 2013(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|