DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21714
|
Назва: | Екологічна свідомість майбутнього вчителя як показник його світоглядної ерудиції |
Автори: | Ткаченко, А. |
Ключові слова: | екологічна свідомість майбутній вчитель вчитель |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Формування високого професіоналізму та світоглядної культури майбутнього
вчителя зумовлено вимогами щодо якості його професійної підготовки в умовах
трансформації вищої освіти в Україні. Широка обізнаність та глибокі знання у різних
галузях науки, суспільного буття, інноваційних технологій, особливостей взаємодії
людини і природи стають критеріями здатності сучасного вчителя до вирішення
стратегічних завдань освіти і виховання підростаючого покоління.
Гострою проблемою процесу глобалізації у сучасному світі є екологічна криза,
яка стосується існування людини як біосоціальної істоти, що через свою природу впливає
на всі сфери людської життєдіяльності: освітню, економічну, політичну, соціальну,
культурну, духовну та ін.. |
Опис: | Ткаченко А. Екологічна свідомість майбутнього вчителя як показник його світоглядної ерудиції // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 152-154. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21714 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|