DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7155
|
Назва: | До проблем міжособистісного спілкування серед молодших школярів у роботі вчителя початкових класів |
Автори: | Чайкіна, Н.О. Меркотун, О.Б. |
Ключові слова: | молодші школярі міжособистісне спілкування вчитель вчитель початкових класів учні |
Дата публікації: | 2008 |
Короткий огляд (реферат): | Уся система ставлення дитини до інших людей реалізується через спілкування. Поняття „спілкування” є одним із центральних у системі психологічного знання: соціальна функція спілкування полягає в тому, що воно виступає засобом передання суспільного досвіду. Його специфіка визначається тим, що в процесі спілкування внутрішній світ однієї дитини може розкритися для інших людей. Результат спілкування–налагодження певних стосунків з іншими людьми. Зв’язок людей у процесі спілкування є умовою існування групи як цілісної системи. Потреба у спілкуванні є однією з первинних потреб дитини. Вона розвивається від простих форм (потреба в емоційному контакті) до складних (співробітництво, інтимно-особистісне спілкування). Інтенсивне формування навчально-пізнавальних інтересів в процесі колективно-розподільчої діяльності веде до заміни дифузних емоційних зв’язків домінуючими утримуючими зв’язками, в рамках навчальної діяльності. В класах, де формується навчальна діяльність, створюється єдина структура міжособистісних стосунків, основним елементом якої є домінуюча група учнів, серед яких виділяється діловий лідер, який об’єднує до 20% найбільш авторитетних учнів обох статей. |
Опис: | Чайкіна Н. О. До проблем міжособистісного спілкування серед молодших школярів у роботі вчителя початкових класів / Н. О. Чайкіна, О. Б. Меркотун // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 277-280. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7155 |
Розташовується у зібраннях: | 15 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|