DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7155

Назва: До проблем міжособистісного спілкування серед молодших школярів у роботі вчителя початкових класів
Автори: Чайкіна, Н.О.
Меркотун, О.Б.
Ключові слова: молодші школярі
міжособистісне спілкування
вчитель
вчитель початкових класів
учні
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Уся система ставлення дитини до інших людей реалізується через спілкування. Поняття „спілкування” є одним із центральних у системі психологічного знання: соціальна функція спілкування полягає в тому, що воно виступає засобом передання суспільного досвіду. Його специфіка визначається тим, що в процесі спілкування внутрішній світ однієї дитини може розкритися для інших людей. Результат спілкування–налагодження певних стосунків з іншими людьми. Зв’язок людей у процесі спілкування є умовою існування групи як цілісної системи. Потреба у спілкуванні є однією з первинних потреб дитини. Вона розвивається від простих форм (потреба в емоційному контакті) до складних (співробітництво, інтимно-особистісне спілкування). Інтенсивне формування навчально-пізнавальних інтересів в процесі колективно-розподільчої діяльності веде до заміни дифузних емоційних зв’язків домінуючими утримуючими зв’язками, в рамках навчальної діяльності. В класах, де формується навчальна діяльність, створюється єдина структура міжособистісних стосунків, основним елементом якої є домінуюча група учнів, серед яких виділяється діловий лідер, який об’єднує до 20% найбільш авторитетних учнів обох статей.
Опис: Чайкіна Н. О. До проблем міжособистісного спілкування серед молодших школярів у роботі вчителя початкових класів / Н. О. Чайкіна, О. Б. Меркотун // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 277-280.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7155
Розташовується у зібраннях:15 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Caykina.pdf615,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок