DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6276

Назва: Використання принципів староруського світогляду у творчій ініціативі учителя ХХІ століття
Автори: Лук'яненко, О.В.
Ключові слова: вчитель
творча ініціатива
творчість
ініціатива
світогляд
староруський світогляд
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Українська система освіти крокує у напрямі все глибшої гуманізації та орієнтації на побудову особистісно-соціальних відносин у школі. За умов зміни орієнтирів навчально-виховного процесу потребують коригування й аксіологічні установки учителів, які працюватимуть в оновленій школі. Не секрет, що уламки тоталітарної радянської суспільної машини продовжують доживати часу і в залишках авторитарної педагогіки, що дуже часто прикривається зовнішніми проявами гуманізації та демократизації, учитель, вирощений на зразках колишньої суб’єкт-б’єктної педагогіки починає гратися у демократію разом з дітьми, гублячи за формою саму дитину, не розкриваючи глибинних можливостей живої людини, з якою має працювати. За умов перехідного періоду у педагогіці варто звернутися до використання досвіду обрядової системи виховання стародавньої (ведичної) Русі. Залучення позитивно- го педагогічного досвіду ведичної культури у процесі професійно-педагогічної підготовки вчителів відкриє перед ними горизонти творчості, вивільнивши колосальний енергетичний потенціал особистості. На нашу думку, будь-яку перебудову суспільних інституцій, підходів та методів варто розпочинати з перегляду аксіологічної орієнтації людини, колективу чи суспільства. Лише за умови вдалого переходу особистості до нових ідеалів на психічно-духовному рівні можлива розмова про перспективність реформ у тій чи іншій галузі. Тому, торкаючись питання ініціативності та креативності майбутніх учителів, слід зупинитися на проблемах реорганізації усталених підходів до проблеми творчості молодого спеціаліста.
Опис: Лук’яненко О. В. Використання принципів староруського світогляду у творчій ініціативі учителя ХХІ століття / О. В. Лук’яненко // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 88–91.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6276
Розташовується у зібраннях:14 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lukyanenko.pdf194,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок