DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18052

Назва: Думки А. Макаренка і В. Сухомлинського про роль та значення педагогічної етики у діяльності вчителя
Автори: Часова, А.Р.
Чеботар, А.А.
Ключові слова: Макаренко Антон Семенович
Сухомлинський Василь
педагогічна етика
виховання
вчитель
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Великий внесок у розробку проблеми про роль та значення педагогічної етики у професійній діяльності вчителя-вихователя зробили А. Макаренко і В. Сухомлинський. А. Макаренко вважав, що вчитель має бути гармонійною людиною, досконалим, як внутрішньо, так і зовнішньо. На його думку, педагогічна мораль повинна поєднувати суворі вимоги до людини і глибоку повагу до неї. А. Макаренко стверджував, що найпоширенішою помилкою педагогів є те, що вони вважають дітей об’єктом виховання. На це він відповідав: «Діти – живі життя, і життя прекрасні, і тому треба ставитись до них, як до товаришів і громадян, треба бачити і поважати їх права і обов’язки, право на радість і обов’язок відповідальності». А. Макаренкові зауважував: «За що б ми не вхопилися в справі виховання, ми всюди прийдемо до питання міри, а якщо сказати точніше – до середини... Слово «середина» можна замінити іншим словом, але як принцип це треба мати на увазі при вихованні дітей», бо «надмірність у тому чи іншому ставленні до учнів часто закінчується протилежним, тобто дає зворотну реакцію». Надмірна вимогливість призводить до непослуху, надмірна серйозність – до легковажності, надмірна поблажливість – до грубості і т. д.
Опис: Часова А. р., Чеботар А. А. Думки А. Макаренка і В. Сухомлинського про роль та значення педагогічної етики у діяльності вчителя // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 243-244.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18052
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
86.pdf245 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок