|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18052
|
Назва: | Думки А. Макаренка і В. Сухомлинського про роль та значення педагогічної етики у діяльності вчителя |
Автори: | Часова, А.Р. Чеботар, А.А. |
Ключові слова: | Макаренко Антон Семенович Сухомлинський Василь педагогічна етика виховання вчитель |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Великий внесок у розробку проблеми про роль та значення педагогічної
етики у професійній діяльності вчителя-вихователя зробили А. Макаренко і
В. Сухомлинський.
А. Макаренко вважав, що вчитель має бути гармонійною людиною,
досконалим, як внутрішньо, так і зовнішньо.
На його думку, педагогічна мораль повинна поєднувати суворі вимоги
до людини і глибоку повагу до неї. А. Макаренко стверджував, що
найпоширенішою помилкою педагогів є те, що вони вважають дітей об’єктом
виховання. На це він відповідав: «Діти – живі життя, і життя прекрасні, і тому
треба ставитись до них, як до товаришів і громадян, треба бачити і поважати їх
права і обов’язки, право на радість і обов’язок відповідальності».
А. Макаренкові зауважував: «За що б ми не вхопилися в справі
виховання, ми всюди прийдемо до питання міри, а якщо сказати точніше – до
середини... Слово «середина» можна замінити іншим словом, але як принцип
це треба мати на увазі при вихованні дітей», бо «надмірність у тому чи
іншому ставленні до учнів часто закінчується протилежним, тобто дає
зворотну реакцію». Надмірна вимогливість призводить до непослуху,
надмірна серйозність – до легковажності, надмірна поблажливість – до
грубості і т. д. |
Опис: | Часова А. р., Чеботар А. А. Думки А. Макаренка і В. Сухомлинського про роль та значення педагогічної етики у діяльності вчителя // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 243-244. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18052 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|