DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
31 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24689
|
Назва: | Копінг-поведінка як адаптаційний потенціал особистості учителя |
Автори: | Сердюк, М.А. Бабенко, І.В. |
Ключові слова: | здоров’я педагога вчитель копінг-поведінка хронічний стрес компоненти копінг-поведінки |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Уміння людини долати труднощі є важливим показником розвитку
особистості. Вироблення широкого спектра ефективних способів та
стратегій вирішення проблемних ситуацій, формування навичок гнучкого
використання поведінки, адекватної вимогам ситуації, підвищує позитивний
потенціал особистості, розвиває її психологічну стійкість.
Важливим аспектом у діяльності будь-якого професіонала є адекватне
застосування ним власної поведінки. Вироблення ефективних засобів і
стратегій вирішення проблемних ситуацій пов’язані з поняттям «копінг-поведінки». На відміну від психологічних захистів, що діють на несвідомому рівні, копінг-поведінка здійснюється усвідомлено і вимагає певних зусиль і
контролю з боку людини. Крім того, вона спрямована не просто на
пом’якшення дискомфорту, а на активну зміну ситуації.
Педагоги, як специфічна професійна та соціокультурна група,
перебувають у ситуації постійного ціннісного конфлікту. Він є однією з
основних причин проблем життєдіяльності, а також проблем у галузі
фізичного, психічного та психологічного здоров’я педагогів. |
Опис: | Сердюк М. А., Бабенко І. В. Копінг-поведінка як адаптаційний потенціал
особистості учителя // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 110 річниці університету (м. Полтава, 30–31 травня 2024 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В.Г.Короленка, 2024. С. 139-141. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24689 |
Розташовується у зібраннях: | 31 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|