DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15797
|
Назва: | Здоров’язбережувальні технології – могутній засіб формування ціннісного ставлення учнів до власного здоров’я |
Автори: | Шевцова, В.В. |
Ключові слова: | здоров'я школа здоров’язберігаючі технології освітня технологія вчитель педагог навчально-виховні технології |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність проблеми, що розглядається у даній статті важко
переоцінити. У сучасному світі відбувається напружений пошук нових
людських орієнтирів, прогресивних шляхів розвитку, переорієнтуванні
усієї освіти на розвиток особистості, її можливостей і якостей, у яких
здоров’я особистості були б пріоритетними.
Останніми роками особливої гостроти набула проблема
здоров’язбереження підростаючого покоління. Відомо, що за час
навчання у загальноосвітньому навчальному закладі стан здоров’я
дітей значно погіршується. Це пов’язано насамперед з екологічними,
економічними та соціальними проблемами в суспільстві. Крім того, така
негативна тенденція обумовлена чинниками, що мають місце на рівні
загальноосвітньої школи. |
Опис: | Шевцова В. В. Здоров’язбережувальні технології – могутній засіб
формування ціннісного ставлення учнів
до власного здоров’я / В. В. Шевцова // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 378-382. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15797 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|