DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15797

Назва: Здоров’язбережувальні технології – могутній засіб формування ціннісного ставлення учнів до власного здоров’я
Автори: Шевцова, В.В.
Ключові слова: здоров'я
школа
здоров’язберігаючі технології
освітня технологія
вчитель
педагог
навчально-виховні технології
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми, що розглядається у даній статті важко переоцінити. У сучасному світі відбувається напружений пошук нових людських орієнтирів, прогресивних шляхів розвитку, переорієнтуванні усієї освіти на розвиток особистості, її можливостей і якостей, у яких здоров’я особистості були б пріоритетними. Останніми роками особливої гостроти набула проблема здоров’язбереження підростаючого покоління. Відомо, що за час навчання у загальноосвітньому навчальному закладі стан здоров’я дітей значно погіршується. Це пов’язано насамперед з екологічними, економічними та соціальними проблемами в суспільстві. Крім того, така негативна тенденція обумовлена чинниками, що мають місце на рівні загальноосвітньої школи.
Опис: Шевцова В. В. Здоров’язбережувальні технології – могутній засіб формування ціннісного ставлення учнів до власного здоров’я / В. В. Шевцова // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 378-382.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15797
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
110.pdf112,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок