DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14034

Назва: Гуманістичні ідеали В. О. Сухомлинського
Автори: Федосенко, А.
Ключові слова: Сухомлинський Василь Олександрович
Нова українська школа
вчитель
педагог
виховання
гуманистичне виховання
освіта України
освіта
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Вчитель нової української школи – творець майбутнього, професіонал, що спирається на ідеї гуманізму, демократії, свободи, толерантності, готовий до змін, саморозвитку, самодосконалості та самореалізації. Сьогодні перед педагогом стоїть завдання не тільки надати знання учневі, а й виховати Людину. У педагогічній системі В.О. Сухомлинського – «педагогіці серця, любові, мудрості» – велика увага приділяється особистості вчителя, його гуманістичній спрямованості, вихованню дитини як найвищої цінності, неповторної індивідуальності, майбутнього громадянина, щасливої людини і сім’янина. Вивчення безцінної спадщини педагога у системі підготовки майбутнього вчителя допоможе сформувати високу загальну культуру, багатство думки і духовність, мудру любов і взаєморозуміння, оптимістичне, відповідальне ставлення до дитини. Проблему гуманістичного виховання молодого покоління у педагогічній системі В.О. Сухомлинського досліджували такі українські науковці А.В. Бучківська, В. К. Кузьмич, О.О. Лобач, Н. В. Савінова О. Л.Смирнова та інші.
Опис: Федосенко А. Гуманістичні ідеали В. О. Сухомлинського / А. Федосенко // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 190-191.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14034
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
84.pdf113,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок