DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8820
|
Назва: | Іноваційні підходи до професійної педагогічної підготовки вчителя у світовій практиці |
Автори: | Шах, І. |
Ключові слова: | інноваційний підхід інновації професійна педагогічна підготовка вчитель професійна готовність |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Професійна готовність є закономірним результатом спеціальної підготовки, самовизначення, освіти й самоосвіти, виховання й самовиховання. Це — психічний, активно-дієвий стан особистості, складна її якість, система інтегрованих властивостей. Така готовність регулює діяльність, забезпечує її ефективність. Однією з важливих якостей педагога, умов успішності його як професіонала є готовність до інноваційної діяльності. |
Опис: | Шах І. Іноваційні підходи до професійної педагогічної підготовки вчителя у світовій практиці / І. Шах // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 377-380. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8820 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|