DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8820

Назва: Іноваційні підходи до професійної педагогічної підготовки вчителя у світовій практиці
Автори: Шах, І.
Ключові слова: інноваційний підхід
інновації
професійна педагогічна підготовка
вчитель
професійна готовність
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Професійна готовність є закономірним результатом спеціальної підготовки, самовизначення, освіти й самоосвіти, виховання й самовиховання. Це — психічний, активно-дієвий стан особистості, складна її якість, система інтегрованих властивостей. Така готовність регулює діяльність, забезпечує її ефективність. Однією з важливих якостей педагога, умов успішності його як професіонала є готовність до інноваційної діяльності.
Опис: Шах І. Іноваційні підходи до професійної педагогічної підготовки вчителя у світовій практиці / І. Шах // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 377-380.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8820
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Schah.pdf449,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок