DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8785
|
Назва: | Діяльнісно-орієнтовані педагогічні технології сучасного вчителя |
Автори: | Цина, А.Ю. |
Ключові слова: | діяльнісно-орієнтовані педагогічні технології педагогічні технології сучасний вчитель вчитель диференціація навчання індивідуалізація навчання |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів, що реалізовані в освітній галузі «Технології» і відображені в результативних складових змісту базової і повної загальної середньої освіти. Діяльнісний під-хід спрямовує навчально-виховний процес на розвиток умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих під час трудового навчання знань, успішну адаптацію учня в соціумі, професійну самореалізацію, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти. Діяльнісний підхід створює умови для пошуку шляхів інтеграції особистості учня до соціокультурного та природного середовища. Розглянемо інноваційні педагогічні технології, спрямовані на створення навчального простору, сприятливого для задоволення фізичних, соціокультурних і пізнавальних потреб учнів. |
Опис: | Цина А. Ю. Діяльнісно-орієнтовані педагогічні технології сучасного вчителя / А. Ю. Цина // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 246-250. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8785 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|