DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8785

Название: Діяльнісно-орієнтовані педагогічні технології сучасного вчителя
Авторы: Цина, А.Ю.
Ключевые слова: діяльнісно-орієнтовані педагогічні технології
педагогічні технології
сучасний вчитель
вчитель
диференціація навчання
індивідуалізація навчання
Issue Date: 2017
Краткий осмотр (реферат): Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів, що реалізовані в освітній галузі «Технології» і відображені в результативних складових змісту базової і повної загальної середньої освіти. Діяльнісний під-хід спрямовує навчально-виховний процес на розвиток умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих під час трудового навчання знань, успішну адаптацію учня в соціумі, професійну самореалізацію, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти. Діяльнісний підхід створює умови для пошуку шляхів інтеграції особистості учня до соціокультурного та природного середовища. Розглянемо інноваційні педагогічні технології, спрямовані на створення навчального простору, сприятливого для задоволення фізичних, соціокультурних і пізнавальних потреб учнів.
Описание: Цина А. Ю. Діяльнісно-орієнтовані педагогічні технології сучасного вчителя / А. Ю. Цина // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 246-250.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8785
Appears in Collections:17

Files in This Item:

File Description SizeFormat
TcinaA.pdf407,49 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback