DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3501

Назва: Концептуальні положення М.І. Пирогова про заохочення і покарання дітей
Автори: Бойко, А.М.
Іноземцев, В.А.
Ключові слова: Пирогов М.І.
педагогічна спадщина
заохочення
покарання
діти
вчитель
навчання
виховання
педагогічний процес
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): На основі ретроспективного аналізу праць М.І. Пирогова, його мемуарних та епістолярних творів, архівних джерел обґрунтовано теоретико-методичні основи і специфіку гуманістично зорієнтованих заохочень і покарань дітей. З’ясовано основні чинники формування гуманістичної педагогічної позиції М. І. Пирогова, зовнішні й внутрішні передумови розвитку проблеми заохочень і покарань у спадщині М.І. Пирогова. Професійні й особистісні якості вчителя обґрунтовуються як основні засоби здійснення заохочень і покарань. Індивідуальний підхід до учнів визначається М.І. Пироговим як основа «здорової педагогіки». Виявлено основні фактори розвитку стимулювання дітей в умовах інноваційного розвитку освіти України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3501
Розташовується у зібраннях:2014(61-62)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Boyko.pdf226,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок