DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3501
|
Назва: | Концептуальні положення М.І. Пирогова про заохочення і покарання дітей |
Автори: | Бойко, А.М. Іноземцев, В.А. |
Ключові слова: | Пирогов М.І. педагогічна спадщина заохочення покарання діти вчитель навчання виховання педагогічний процес |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | На основі ретроспективного аналізу праць М.І. Пирогова, його мемуарних та епістолярних творів, архівних джерел обґрунтовано теоретико-методичні основи і специфіку гуманістично зорієнтованих заохочень і покарань дітей. З’ясовано основні чинники формування гуманістичної педагогічної позиції М. І. Пирогова, зовнішні й внутрішні передумови розвитку проблеми заохочень і покарань у спадщині М.І. Пирогова. Професійні й особистісні якості вчителя обґрунтовуються як основні засоби здійснення заохочень і покарань. Індивідуальний підхід до учнів
визначається М.І. Пироговим як основа «здорової педагогіки». Виявлено основні фактори розвитку стимулювання дітей в умовах інноваційного розвитку освіти України. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3501 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(61-62)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|