DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7182

Назва: Емоційно–почуттєва культура як складова професійної компетентності вчителя
Автори: Курко, К.В.
Ключові слова: професійна компетентність
вчитель
емоції
почуття
культура
компетентність
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Складовою компетентності є афективні якості особистості, пов’язані з почуттями, вони виявляються в емоційній налаштованості на виконання завдання, установці на продуктивне використання емоцій, перетворенні почуття напруги на стимул для ефективної діяльності. Викладач, який ставить перед собою мету забезпечити ефективне засвоєння студентами професійних знань та умінь і розвиток здатності до професійної творчості, зможе отримати бажаний результат, якщо буде активно і грамотно використовувати і підвищувати емоційно-почуттєвий потенціал молоді.
Опис: Курко К. В. Емоційно–почуттєва культура як складова професійної компетентності вчителя / К. В. Курко // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 339-342.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7182
Розташовується у зібраннях:15 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kurko.pdf568,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок