|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5342
|
| Назва: | Акмеологічний підхід у процесі професійно‐творчого саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи |
| Автори: | Міненок, А.О. |
| Ключові слова: | студент викладач професія професіоналізм професійно-творчий саморозвиток особистість вчитель |
| Дата публікації: | 2015 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема професіоналізації в контексті процесів
розвитку та саморозвитку особистості, зокрема представлено результати теоретико‐методологічного дослідження акмеологічних протиріч професійно‐творчого саморозвитку на стадії професіоналізації майбутнього вчителя
початкової школи та вчителя‐практика. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5342 |
| Розташовується у зібраннях: | 2015(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|