DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5342

Назва: Акмеологічний підхід у процесі професійно‐творчого саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Міненок, А.О.
Ключові слова: студент
викладач
професія
професіоналізм
професійно-творчий саморозвиток
особистість
вчитель
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема професіоналізації в контексті процесів розвитку та саморозвитку особистості, зокрема представлено результати теоретико‐методологічного дослідження акмеологічних протиріч професійно‐творчого саморозвитку на стадії професіоналізації майбутнього вчителя початкової школи та вчителя‐практика.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5342
Розташовується у зібраннях:2015(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Minenok.pdf207,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок