DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16197

Название: Концептуальні засади формування базових компетентностей майбутніх учителів початкової школи
Авторы: Лещенко, М.П.
Хімчук, Л.І.
Ключевые слова: базові компетентності
майбутній учитель
майбутній учитель початкової школи
концепція пізнавально-активного поля
духовно-моральні виміри
вчитель
Issue Date: 2020
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовуються концептуальні засади формування базових компетентностей майбутніх учителів початкової школи на основі поєднання філософських, педагогічних і психологічних знань про шляхи одухотворення навчального процесу. Формування базової компетентності як здатності створювати пізнально-активне поле позитивного потенціалу передбачає засвоєння студентами знань про шляхи підвищення позитивного потенціалу, оволодіння уміннями створювати інформаційні образи навчального матеріалу, розширювати й збільшувати канали спиймання й обробки навчальної інформації, застосовувати цифрові технології для збагачення інтелектуальних профілів суб’єктів навчального процесу, в якому домінуючими є духовно-моральні виміри.
Описание: Лещенко М. П. Концептуальні засади формування базових компетентностей майбутніх учителів початкової школи / М. П. Лещенко. Л. І. Хімчук // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 133-137.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16197
Appears in Collections:2020(25)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
25.pdf526,54 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback