DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16197
|
Назва: | Концептуальні засади формування базових компетентностей майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Лещенко, М.П. Хімчук, Л.І. |
Ключові слова: | базові компетентності майбутній учитель майбутній учитель початкової школи концепція пізнавально-активного поля духовно-моральні виміри вчитель |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовуються концептуальні засади формування базових компетентностей
майбутніх учителів початкової школи на основі поєднання філософських, педагогічних і
психологічних знань про шляхи одухотворення навчального процесу. Формування базової
компетентності як здатності створювати пізнально-активне поле позитивного потенціалу
передбачає засвоєння студентами знань про шляхи підвищення позитивного потенціалу,
оволодіння уміннями створювати інформаційні образи навчального матеріалу, розширювати й
збільшувати канали спиймання й обробки навчальної інформації, застосовувати цифрові
технології для збагачення інтелектуальних профілів суб’єктів навчального процесу, в якому
домінуючими є духовно-моральні виміри. |
Опис: | Лещенко М. П. Концептуальні засади формування базових компетентностей
майбутніх учителів початкової школи / М. П. Лещенко. Л. І. Хімчук // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 133-137. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16197 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|