DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2010(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/766

Назва: Єдність теорії і практики при вивченні педагогіки у вищих навчальних духовних закладах XIX – поч. XX ст.
Автори: Фазан, В.В.
Ключові слова: теорія
практика
педагогіка
вищий навчальний духовний заклад
вчитель
професійна підготовка
Дата публікації: 2010
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано проблему поєднання теорії з практикою в умовах середньої та вищої освіти досліджуваного періоду. Окреслено важливі практичні аспекти підготовки вчителя і викладача у вищих навчальних духовних закладах України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/766
Розташовується у зібраннях:2010(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Fazan.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок