DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2016(18) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7730

Назва: Критерії визначення рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх учителів біології
Автори: Рябченко, С.В.
Ключові слова: майбутній вчитель
біологія
професійна компетентність
професійна компетентність
студенти
вчитель
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена характеристиці рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх учителів біології за критеріальними ознаками. У матеріалі окреслено критерії, за якими пропонується здійснювати аналіз та оцінку їхнього стану. Схарактеризовано показники сформованості професійної компетентності за високим, базовим та низьким рівнями.
Опис: Рябченко С. В. Критерії визначення рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх учителів біології / С. В. Рябченко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 18. – С. 297–302. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7730
Розташовується у зібраннях:2016(18)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Ryabhcenko.pdf873,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок