DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2016(18) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7730
|
Назва: | Критерії визначення рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх учителів біології |
Автори: | Рябченко, С.В. |
Ключові слова: | майбутній вчитель біологія професійна компетентність професійна компетентність студенти вчитель |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена характеристиці рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх учителів біології за критеріальними ознаками. У матеріалі окреслено критерії, за якими пропонується здійснювати аналіз та оцінку їхнього стану. Схарактеризовано показники сформованості професійної компетентності за високим, базовим та низьким рівнями. |
Опис: | Рябченко С. В. Критерії визначення рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх учителів біології / С. В. Рябченко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 18. – С. 297–302. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7730 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(18)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|