DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13863
|
Назва: | Інтерактивні методи підготовки майбутнього вчителя Нової української школи |
Автори: | Стрижак, Д.О. |
Ключові слова: | вчитель майбутній вчитель освіта України освіта педагогіка педагогіка партнерства інтерактивне навчання діалогове навчання ділова гра методи навчання коучінг педагогічна освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Соціокультурні та економічні зміни суспільства вимагають суттєвих змін у
формуванні готовності випускників закладів вищої педагогічної освіти до самореалізації
та успішної професійної діяльності в умовах сучасного світу; якостей, що дозволяють
йому творчо і продуктивно вирішувати будь-які завдання та проблеми.
Основний вектор нової української школи спрямований на формування основних
ключових компетентностей школярів, результатом яких є критичне мислення, уміння
читати і розуміти прочитане, вирішувати проблеми, висловлювати та логічно
обґрунтовувати власну думку, здатність працювати в команді, уміння конструктивно
керувати емоціями, оцінювати ризики та приймати рішення, проявляти ініціативність та
творчість . |
Опис: | Стрижак Д. О. Інтерактивні методи підготовки майбутнього вчителя Нової української школи / Д. О. Стрижак // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 271-273. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13863 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|