DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13863

Название: Інтерактивні методи підготовки майбутнього вчителя Нової української школи
Авторы: Стрижак, Д.О.
Ключевые слова: вчитель
майбутній вчитель
освіта України
освіта
педагогіка
педагогіка партнерства
інтерактивне навчання
діалогове навчання
ділова гра
методи навчання
коучінг
педагогічна освіта
Issue Date: 2020
Краткий осмотр (реферат): Соціокультурні та економічні зміни суспільства вимагають суттєвих змін у формуванні готовності випускників закладів вищої педагогічної освіти до самореалізації та успішної професійної діяльності в умовах сучасного світу; якостей, що дозволяють йому творчо і продуктивно вирішувати будь-які завдання та проблеми. Основний вектор нової української школи спрямований на формування основних ключових компетентностей школярів, результатом яких є критичне мислення, уміння читати і розуміти прочитане, вирішувати проблеми, висловлювати та логічно обґрунтовувати власну думку, здатність працювати в команді, уміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики та приймати рішення, проявляти ініціативність та творчість .
Описание: Стрижак Д. О. Інтерактивні методи підготовки майбутнього вчителя Нової української школи / Д. О. Стрижак // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 271-273.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13863
Appears in Collections:20

Files in This Item:

File Description SizeFormat
104.pdf137,73 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback