DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13863

Назва: Інтерактивні методи підготовки майбутнього вчителя Нової української школи
Автори: Стрижак, Д.О.
Ключові слова: вчитель
майбутній вчитель
освіта України
освіта
педагогіка
педагогіка партнерства
інтерактивне навчання
діалогове навчання
ділова гра
методи навчання
коучінг
педагогічна освіта
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Соціокультурні та економічні зміни суспільства вимагають суттєвих змін у формуванні готовності випускників закладів вищої педагогічної освіти до самореалізації та успішної професійної діяльності в умовах сучасного світу; якостей, що дозволяють йому творчо і продуктивно вирішувати будь-які завдання та проблеми. Основний вектор нової української школи спрямований на формування основних ключових компетентностей школярів, результатом яких є критичне мислення, уміння читати і розуміти прочитане, вирішувати проблеми, висловлювати та логічно обґрунтовувати власну думку, здатність працювати в команді, уміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики та приймати рішення, проявляти ініціативність та творчість .
Опис: Стрижак Д. О. Інтерактивні методи підготовки майбутнього вчителя Нової української школи / Д. О. Стрижак // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 271-273.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13863
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
104.pdf137,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок