DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20597

Назва: Концептуальні засади застосування засобів акторської майстерності у педагогічній діяльності вчителя трудового навчання
Автори: Зоря, О.М.
Цина, В.І.
Ключові слова: театральна педагогіка
вчитель
трудове навчання
концептуальні засади
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розкриті концептуальні підходи до застосування засобів акторської майстерності у педагогічній діяльності вчителя трудового навчання, що полягає у поясненні та прогнозуванні цього процесу шляхом визначення та інтеграції цінних принципів і ідей у перевірених практикою і часом структурних концепціях театральної педагогіки.
Опис: Зоря О. М., Цина В. І. Концептуальні засади застосування засобів акторської майстерності у педагогічній діяльності вчителя трудового навчання. Сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2022. Вип. 5. С. 100-102.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20597
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Концептуальні засади застосування.pdf797,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок