DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13643

Назва: Застосування вчителем педагогічної діагностики для підвищення якості навчання учнів
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: освіта
педагогічна діагностика
якість навчання
учень
педагогічна діяльність
процес навчання учнів
вчитель
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Щодо розвитку освіти одним з пріоритетних напрямів державної політики є постійне підвищення її якості, оновлення змісту і форм організації навчально-виховного процесу. Володіння вчителем формами і методами педагогічної діагностики і доцільний вибір її методик мають сприяти ефективному аналізу особливостей організації освітнього процесу та його результатів, а відповідні управлінські рішення забезпечать якість навчання учнів. Теоретичне обґрунтування різних аспектів педагогічної діагностики здійснено в дослідженнях О. Демченко, К. Інгенкампа, Л. Лебедик, І. Підласого, Г. Цехмістрової та ін., де визначено її сутність, предмет, функції, види та форми контролю навчальних досягнень учнів. Педагогічну діагностику слід вважати невіддільною частиною дидактичного процесу, одним з найважливіших складників будьякої дидактичної технології, засобом для аналізу й удосконалення освітнього процесу на основі діагностування його результатів.
Опис: Стрельніков В. Ю. Застосування вчителем педагогічної діагностики для підвищення якості навчання учнів / В. Ю. Стрельніков // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 24-27.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13643
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
6.pdf193,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок