DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12288

Назва: Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школи
Автори: Мірошніченко, Т.В.
Ключові слова: Нова українська школа
НУШ
вчитель початкової школи
вчитель
педагогіка життєтворчості
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У зв’язку з реформуванням початкової освіти варто наголосити на ролі вчителя Нової української школи, здатного до змін організації освітнього процесу, його змісту, форм і методів, ефективної суб’єкт-суб’єктної взаємодії на засадах гуманістичної особистісно орієнтованої педагогіки. Основними завданнями сучасної початкової школи є – різнобічний розвиток особистості дитини відповідно до її вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей, формування в неї загальнокультурних і морально-етичних цінностей, ключових і предметних компетентностей, необхідних життєвих і соціальних навичок, що забезпечують її готовність до продовження навчання в основній школі, життя у демократичному суспільстві. Перспективною освітньою концепцією, що дає змогу успішно вирішити окреслені завдання, є педагогіка життєтворчості, головною ідеєю якої є становлення учня як суб’єкта свого життя, здатного та готового до його проектування й успішного здійснення.
Опис: Мірошніченко Т. В. Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школи / Т. В. Мірошніченко // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 117-119.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12288
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
37.pdf312,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок