DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12288
|
Назва: | Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школи |
Автори: | Мірошніченко, Т.В. |
Ключові слова: | Нова українська школа НУШ вчитель початкової школи вчитель педагогіка життєтворчості |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У зв’язку з реформуванням початкової освіти варто наголосити на ролі
вчителя Нової української школи, здатного до змін організації освітнього
процесу, його змісту, форм і методів, ефективної суб’єкт-суб’єктної взаємодії
на засадах гуманістичної особистісно орієнтованої педагогіки. Основними
завданнями сучасної початкової школи є – різнобічний розвиток особистості
дитини відповідно до її вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей, формування в неї загальнокультурних і морально-етичних
цінностей, ключових і предметних компетентностей, необхідних життєвих і
соціальних навичок, що забезпечують її готовність до продовження навчання в
основній школі, життя у демократичному суспільстві. Перспективною освітньою концепцією, що дає змогу успішно вирішити
окреслені завдання, є педагогіка життєтворчості, головною ідеєю якої є
становлення учня як суб’єкта свого життя, здатного та готового до його
проектування й успішного здійснення. |
Опис: | Мірошніченко Т. В. Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школи / Т. В. Мірошніченко // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 117-119. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12288 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|