|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
22 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9445
|
Назва: | Запобігання синдрому емоційного вигорання вчителів та майбутніх педагогів |
Автори: | Берднікова, М.О. Білизна, О.В. Громцева, М.К. |
Ключові слова: | емоційне вигорання вчитель емоційний стан вчителя майбутній вчитель природничий факультет ПНПУ імені В. Г. Короленка |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження синдрому емоційного вигоряння серед учителів актуальне тому, що від
психологічного стану вчителя безпосередньо залежить ефективність його виховного впливу на учнів. Емоційний стан учителя позначається на якості всього навчально-виховного процесу. Отже, доречно
говорити про необхідність розробки методики запобігання синдрому емоційного вигорання вчителів та способи боротьби з ним. Вперше термін «burnout» (в перекладі з англійської – синдром вигорання) увів
американський психіатр Х. Фрейденбергер у 1974 році для характеристики психологічного стану здорових людей, які інтенсивно спілкуються з клієнтами, пацієнтами, постійно перебувають в
емоційно завантаженій атмосфері при наданні професійної допомоги. Це люди, які працюють у системі «людина – людина», які змушені постійно спілкуватися з іншими людьми, при чому не за власним вибором.
Спочатку кількість професіоналів, яких вважали схильними до «емоційного вигорання», була незначною – співробітники медичних закладів і різноманітних добродійних організацій. Але в 1982
році Р.Шваб розширив групу професійного ризику: «це перш за все вчителі, поліцейські, юристи, тюремний персонал, політики, менеджери всіх рівнів». |
Опис: | Берднікова М. О. Запобігання синдрому емоційного вигорання вчителів та майбутніх педагогів / М. О. Берднікова, О. В. Білизна, М. К. Громцева // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІI КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 21-22 травня 2015 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава, 2015. – С. 20-22. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9445 |
Розташовується у зібраннях: | 22 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|