DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2019 (2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19931
|
Назва: | Загальна характеристика проблем сучасного учнівського колективу в умовах початкової школи |
Автори: | Кулімова, Ю.Г. Звенігородська, А.І. |
Ключові слова: | учнівський колектив початкова школа булінг вчитель індивідуальність учнівське самоврядування |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено основні проблеми сучасних
молодших школярів (булінг в колективі, вибір вчителем
«улюбленців», «нездорове лідерство», непорозуміння з вчителями,
незахищеність, стиль вигнанця, надмірна конкуренція, «заборона»
на унікальність, завищені очікування, вплив домашнього
середовища) та представлено шляхи вирішення (проведення бесід,
спільна робота дитини та вчителя, колективу та батьків, підтримка,
взаємовиручка та ін.). Розкрито вплив шкільного колективу на
особистість дитини молодшого шкільного віку, що відображено у
його функціях (організаторській, стимулюючій, виховній). |
Опис: | Кулімова Ю. Г., Звенігородська А. І. Загальна характеристика проблем сучасного учнівського колективу в умовах початкової школи // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : Сімон, 2019. С. 59-66. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19931 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2019 (2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|