|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра всесвітньої історії, релігієзнавства та методик їх викладання >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Людський потенціал у контексті сучасних соціокультурних перетворень >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19047
|
Назва: | Історичний контекст проблеми єдності теорії і практики у підготовці вчителя |
Автори: | Ільченко, О.Ю. |
Ключові слова: | вчитель підготовка вчителя метод проєктів Нова українська школа |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний етап науково-технічного і соціально-економічного розвитку
в умовах трансформацій усіх сфер життя відродив і загострив інтерес до
наукової проблеми – єдності і співвіднесення педагогічної теорії та практики. У вирішенні цієї проблеми приховуються потужні резерви подальшого розвитку теорії педагогіки, підвищення якості і ефективності практичної діяльності навчальних закладів. Метою статті є аналіз проблеми
єдності і співвіднесення теорії та практики в історії педагогіки; у цьому
контексті висвітлення питання підготовки майбутніх учителів ХХІ століття, пропозиція рекомендацій щодо підвищення ефективності забезпечення єдності педагогічної теорії і практики. Аналіз психолого-педагогічної літератури свідчить про увагу науковців до різних аспектів підготовки педагогічних кадрів, досліджуючи які,
порушувалися питання єдності освітньої теорії і практики. У цьому контексті доцільно виділити наступні напрями наукових розвідок: розкриття
теоретичних і методологічних засад професійної підготовки (Ю. Бабанський, В. Безпалько, І. Бех, М. Луговий, Н. Ничкало та ін.); дослідження
місця педагогічної практики в системі професійної підготовки вчителя,
її ролі і значення у формуванні фахових компетентностей (С. Архангельський, В. Бондар, С. Полянський, М. Приходько, В. Сластьонін та ін.);
студіювання проблеми педагогічної майстерності у професійній підготовці вчителя (Є. Барбіна, І. Зязюн, О. Лавріненко та ін.); аналіз досвіду фахової підготовки вчителів за кордоном, дослідження умов і шляхів упровадження кращих педагогічних практик у вітчизняний освітній простір
(Н. Абашкіна, Т. Вакуленко, М. Лещенко та ін.); вивчення проблем і перспектив розвитку вищої педагогічної освіти (А. Алексюк, Є. Бєлозерцев,
О. Глузман та ін.). |
Опис: | Ільченко О. Ю. Історичний контекст проблеми єдності теорії і практики у підготовці вчителя // Людський потенціал у контексті сучасних соціокультурних перетворень : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 24-25 травня 2022 р. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. C. 92-95. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19047 |
Розташовується у зібраннях: | Людський потенціал у контексті сучасних соціокультурних перетворень
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|