DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13808

Назва: Значення професійно-творчої компетентності для майбутнього педагога
Автори: Мішуровська, А.А.
Ключові слова: компетентність
педагог
професійна компетентність
підготовка вчителя
вчитель
студент
освіта
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Варто зауважити, що сучасне суспільство ще гостріше стало перед філософськими, педагогічними, психологічними й антропологічними проблемами, про які писали такі вчені, як А. Бакушинський, В. Мурзаєв, Н. Румянцев, Ф. Шмiт та ін. Вони весь час нагадували, що не діти існують для школи, а школа для дітей, яка заохочує їх здібності та таланти, виконуючи дві основні функції. Одна з них полягає у забезпеченні безперервного зв’язку поколінь шляхом передачі певної системи цінностей, настанов, знань, умінь, навичок, правил поведінки тощо. Друга пов’язана з першою, але спрямована вже до iндивiда, щоб допомогти йому належним чином пристосуватися до нових вимог суспільства.
Опис: Мішуровська А. А. Значення професійно-творчої компетентності для майбутнього педагога / А. А. Мішуровська // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 184-186.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13808
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
66.pdf130,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок