DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13808
|
Назва: | Значення професійно-творчої компетентності для майбутнього педагога |
Автори: | Мішуровська, А.А. |
Ключові слова: | компетентність педагог професійна компетентність підготовка вчителя вчитель студент освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Варто зауважити, що сучасне суспільство ще гостріше стало перед філософськими,
педагогічними, психологічними й антропологічними проблемами, про які писали такі
вчені, як А. Бакушинський, В. Мурзаєв, Н. Румянцев, Ф. Шмiт та ін. Вони весь час
нагадували, що не діти існують для школи, а школа для дітей, яка заохочує їх здібності та
таланти, виконуючи дві основні функції. Одна з них полягає у забезпеченні
безперервного зв’язку поколінь шляхом передачі певної системи цінностей, настанов,
знань, умінь, навичок, правил поведінки тощо. Друга пов’язана з першою, але
спрямована вже до iндивiда, щоб допомогти йому належним чином пристосуватися до
нових вимог суспільства. |
Опис: | Мішуровська А. А. Значення професійно-творчої компетентності для майбутнього педагога / А. А. Мішуровська // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 184-186. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13808 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|