DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
21 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9144
|
Назва: | Визначення професійної придатності майбутніх фахівців гувернерської сфери до педагогічної діяльності |
Автори: | Бардінов, А.В. |
Ключові слова: | гувернер гувернерство вчитель майбутні фахівці гувернерської сфери формула Крамера-Уелча |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Соціально-економічні перетворення в суспільному житті незалежної України обумовили відродження інституту гувернерства як суспільно необхідного соціально-педагогічного явища. Виняткового значення у цьому плані набуває професія гувернера, гувернантки, інтерпретація понять яких неодноразово змінювалась протягом багатьох століть, хоча основоположником термінології “гувернерство”, “гувернер”, які згодом стають загальноприйнятими у світовій педагогіці, є Франція. Як з’ясувалося, неточність у визначенні та значна кількість назв пояснюється відмінністю у
виконанні функціональних обов’язків цих людей. Беручи це до уваги, нами діяльність гувернерів розглядається як різновид педагогічної діяльності вчителя. За таких обставин цей професійний вид педагогічної діяльності вчителя потребує спеціальної педагогічної освіти, оскільки професія “гувернер”, на думку вчених, це “спеціальність особлива, зі своєю специфікою і тому далеко не кожен вчитель
фізики чи геометрії може стати гувернером, обійшовшись при цьому без спеціальної підготовки”. Тому зазначена проблема в умовах сьогодення спонукає нас до необхідності розгляду її як актуальної. |
Опис: | Бардінов А. В. Визначення професійної придатності майбутніх фахівців гувернерської сфери до педагогічної діяльності / А. В. Бардінов // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 29-30 травня 2014 р.) / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2014. – С. 18-20. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9144 |
Розташовується у зібраннях: | 21 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|