|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18050
|
Назва: | Аналіз умов інформаційного забезпечення ведення інноваційної діяльності у закладі освіти |
Автори: | Ткаченко, М.А. |
Ключові слова: | інноваційна діяльність Степненський навчально-виховний комплекс Ткаченко Микола Карпович Нова українська школа НУШ вчитель |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодення вимагає, що здійснення будь-якого виду діяльності в різних
галузях передбачає введення інновацій, в тому числі й освітянській сфері. Це
торкається й закладів середньої освіти, вміння їх колективів, керівництва
мобільно використовувати сучасний інформаційний простір, доводячи
інформацію до учасників освітнього процесу – учнів, батьків, викладачів,
стейкхолдерів. Ці вимоги притаманні концепції Нової української школи [1].
Аналіз умов ведення інноваційної діяльності у закладі освіти проведемо
на прикладі Степненського навчально-виховного комплексу, а саме його
офіційного сайту. По суті розглянемо механізми подачі інформації самим
закладом, його самооцінку на ринкові освітніх послуг, аспекти інноваційності в
діяльності.
Слід зазначити, що сайт дозволяє легко побачити структуру та органи
управління закладу (рис. 1), який очолює директор НВК – Ткаченко Микола
Карпович. |
Опис: | Ткаченко М. А. Аналіз умов інформаційного забезпечення ведення інноваційної діяльності у закладі освіти // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 238-240. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18050 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|