DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18050

Назва: Аналіз умов інформаційного забезпечення ведення інноваційної діяльності у закладі освіти
Автори: Ткаченко, М.А.
Ключові слова: інноваційна діяльність
Степненський навчально-виховний комплекс
Ткаченко Микола Карпович
Нова українська школа
НУШ
вчитель
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Сьогодення вимагає, що здійснення будь-якого виду діяльності в різних галузях передбачає введення інновацій, в тому числі й освітянській сфері. Це торкається й закладів середньої освіти, вміння їх колективів, керівництва мобільно використовувати сучасний інформаційний простір, доводячи інформацію до учасників освітнього процесу – учнів, батьків, викладачів, стейкхолдерів. Ці вимоги притаманні концепції Нової української школи [1]. Аналіз умов ведення інноваційної діяльності у закладі освіти проведемо на прикладі Степненського навчально-виховного комплексу, а саме його офіційного сайту. По суті розглянемо механізми подачі інформації самим закладом, його самооцінку на ринкові освітніх послуг, аспекти інноваційності в діяльності. Слід зазначити, що сайт дозволяє легко побачити структуру та органи управління закладу (рис. 1), який очолює директор НВК – Ткаченко Микола Карпович.
Опис: Ткаченко М. А. Аналіз умов інформаційного забезпечення ведення інноваційної діяльності у закладі освіти // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 238-240.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18050
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
84.pdf376,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок