DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25563
|
Назва: | Інформаційна культура: складова педагогічної культури сучасного вчителя |
Автори: | Купіна, О. |
Ключові слова: | інформаційна культура педагогічна культура вчитель освітній процес вища освіта освіта України |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Освітній процес у сучасних закладах освіти надзвичайно активно використовує
новітні навчальні ресурси та технології. Саме тому сучасні заклади освіти потребують
фахівця, який здатен навчати компетентно та відповідно обирати і використовувати
інформацію, яку поширює серед вихованців. Від цього залежить інформаційна грамотність
здобувачів освіти та їх здатність критично оцінювати оточуючий інфопростір.
Ця проблема зберігає свою актуальність в сучасному світі, оскільки інформаційний
простір швидко зростає та еволюціонує. Для того, щоб майбутні педагоги були підготовлені
до роботи в цьому змінному середовищі, їм потрібно розвивати не лише традиційні
педагогічні навички, але і інформаційну компетентність, що включає у себе розуміння
принципів роботи медіа, уміння критично оцінювати інформацію, а також здатність
ефективно використовувати сучасні технології в освітньому процесі. |
Опис: | Купіна О. Інформаційна культура: складова педагогічної
культури сучасного вчителя // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 146-149. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25563 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|