DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Актуалітети формальної та неформальної освіти (2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23010

Назва: Компетентнісний підхід в освітньому процесі
Автори: Руденко, О.
Рудяга, Н.
Ключові слова: компетентнісний підхід
вчитель
компетентність
психолого-педагогічні аспекти
професійна діяльність
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито компетентнісний підхід до формування та організації навчального процесу в закладі освіти, висвітлено психолого-педагогічні аспекти розвитку методичної компетентності вчителя, складовими професійної діяльності якого є навчальна діяльність, виховна діяльність, організаційно-педагогічна діяльність, методичне самовдосконалення, висвітлено зв’язок рівня його методичної компетентності вчителя з результатами педагогічної діяльності.
Опис: Руденко О., Рудяга Н. Компетентнісний підхід в освітньому процесі // Актуалітети формальної та неформальної освіти : збірник матеріалів наукового практикуму «Теоретико-методичні основи мистецького розвитку особистості в контексті педагогічної інноватики» (29 вересня-10 жовтня 2023 р.) / ред. кол. Н. В. Сулаєва, В. С. Ірклієнко, Н. Ю. Дем’янко; упор. Н. М. Ремезова, В. П. Яковлев. Полтава : Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2023. Вип. 2. С. 221-224.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23010
Розташовується у зібраннях:Актуалітети формальної та неформальної освіти (2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
52.pdf752,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок