DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26917

Назва: Дидактична гра як засіб активізації мозкової діяльності учнів початкової школи
Автори: Пономаренко, Д.А.
Ключові слова: дидактична гра
вчитель
учень початкової школи
гра
гра “Мозкова атака”
Фітнес для мозку
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Активізація роботи мозку дитини необхідна для забезпечення ефективності уроків та засвоєння нових знань, умінь, навичок. Вчитель повинен впливати на цей процес, щоб учень виявляв допитливість, яка є проявом широкої розумової активності молодших школярів. Концепція Нової української школи передбачає навчання, яке організовано через діяльність, ігровими методами як у класі так і поза його межами. Вчителі застосовують метод вправ та ігор, як невід’ємні складові для активної роботи мозку учня.
Опис: Пономаренко Д. А. Дидактична гра як засіб активізації мозкової діяльності учнів початкової школи // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С. 88-91.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26917
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
29.pdf198,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок