DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(16) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9194

Название: Dialog i spotkanie a wspólnota i wspólnotowość
Авторы: Franc, M.
Ключевые слова: діалог
професійна комунікація
вчитель
викладач
учень
студент
гуманна педагогіка
інтерсуб’єктивність
спілкування
Issue Date: 2017
Краткий осмотр (реферат): Виховання зумовлює необхідність налагодження діалогу в педагогічному середовищі. На сучасному етапі розвитку освіти означений аспект розглядається як сучасна тенденція гуманної педагогіки, що пов’язано з філософськими засадами діалогу або інтерсуб’єктивності серед освітян. Педагогічний діалог визначається як відкрита система знань про можливості та наслідки комунікації між учителем, викладачем та учнем, студентом. Автор вказує на роль та можливості сучасного діалогу в процесі міжособистісного спілкування та освітнього партнерства, які істотно впливають на якість процесу соціалізації та створення нових шляхів професійного розвитку вчителів.
Описание: Franc Małgorzata Dialog i spotkanie a wspólnota i wspólnotowość / Małgorzata Franc // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2017. – Вип. 16. – С. 9–25.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9194
Appears in Collections:2017(16)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Franc.pdf636,43 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback