DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(16) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9194
|
Назва: | Dialog i spotkanie a wspólnota i wspólnotowość |
Автори: | Franc, M. |
Ключові слова: | діалог професійна комунікація вчитель викладач учень студент гуманна педагогіка інтерсуб’єктивність спілкування |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Виховання зумовлює необхідність налагодження діалогу в педагогічному середовищі. На сучасному етапі розвитку освіти означений аспект розглядається як сучасна тенденція гуманної педагогіки, що пов’язано з філософськими засадами діалогу або інтерсуб’єктивності серед освітян. Педагогічний діалог визначається як відкрита система знань про можливості та наслідки комунікації між учителем, викладачем та учнем, студентом. Автор вказує на роль та можливості сучасного діалогу в процесі міжособистісного спілкування та освітнього партнерства, які істотно впливають на якість процесу соціалізації та створення нових шляхів професійного розвитку вчителів. |
Опис: | Franc Małgorzata Dialog i spotkanie a wspólnota i wspólnotowość / Małgorzata Franc // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2017. – Вип. 16. – С. 9–25. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9194 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(16)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|