|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Історична пам'ять >
2018(38) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11531
|
Назва: | «E, T, ET; I, N, IN; B, A, BA» і не тільки: (шкільна освіта у сприйнятті італійців XIV-XV ст.) |
Автори: | Кушнарьова, М. |
Ключові слова: | Італія пізнє Середньовіччя Ренесанс місто освіта школа навчання вчитель дитина |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті охарактеризовано шкільне навчання в італійських містах зазначеної доби: типи шкіл (комунальні, приватні, церковні, граматичні та школи абаку), деякі риси політики міської влади щодо шкіл, статус вчителя в очах сучасників, особливості тодішнього процесу навчання та типові методи, література, яку залучали, ставлення учнів до навчання та вчителів.
Особливості психологічного портрету людини, у поєднанні з наявними тепер свідченнями сучасників, доби є основою припущення, що, за винятком надто жорстоких тілесних покарань, навчання для дітей не було підґрунтям спротиву, протесту, постійним джерелом негативних емоцій. Попри наявність теоретичних творів італійських гуманістів, загалом методи та характер навчання, література, яку використовували вчителі, у XIV-XV ст. були тими самими, що і у попередні часи, тому твердження, що у цей час у відбулися якісь докорінні зміни, є перебільшеними. |
Опис: | Кушнарьова М. «E, T, ET; I, N, IN; B, A, BA» і не тільки: (шкільна освіта у сприйнятті італійців XIV-XV ст.) / М. Кушнарьова // Історична пам'ять : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 38. - С. 18-29. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11531 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(38)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|