DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10548

Назва: Етапи розвитку шкільного класу як аутопоетичної системи
Автори: Седих, К.В.
Ключові слова: освітні системи
клас
школа
типи взаємодії
взаємодія
вчитель
учень
кризова ситуація
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): За останні 20 років як в українському суспільстві, так і в цілому в Європі відбулися радикальні зміни, які торкнулися всіх соціальних систем, зокрема й сім’ї та освітніх інституцій. Традиційна освіта будувала допомагаючий тип взаємодії – вимоги учителів і адміністрації підтримувалися батьками учнів і збігалися з їх вимогами. Дитина потрапляла в ситуацію, коли стикалася з однотипними вимогами у двох різних системах – у сім’ї та школі («с – ш»). У цій ситуації основні відхилення у поведінці дитини були пов’язані з неблагополучними сім’ями або там, де дитина потрапляла в систему «вулиця» в підлітковому віці. Теоретичний аналіз історії дослідження психолого-педагогічної взаємодії в освітніх системах дозволив виділити традиційні типи взаємодії в освітніх системах – авторитарний та підтримувальний.
Опис: Седих К. В. Етапи розвитку шкільного класу як аутопоетичної системи / К. В. Седих // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 58-61.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10548
Розташовується у зібраннях:Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24.pdf231,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок