DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8695

Назва: Забезпечення єдності теорії і практики музейно-педагогічної діяльності у процесі підготовки вчителя
Автори: Пусепліна, Н.М.
Ключові слова: майбутній вчитель
вчитель
музейно-педагогічна діяльність
педагогічна теорія
педагогічна практика
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Сучасний етап соціально-економічного і науково-технічного розвитку в умовах трансформацій усіх сфер життя відродив і загострив інтерес до наукової проблеми – співвідношення педагогічної теорії і практики. У розв‘язанні цієї проблеми приховуються величезні резерви подальшого розвитку теорії педагогіки, підвищення якості і ефективності практичної діяльності навчальних закладів. У сучасних умовах педагогічна діяльність мусить бути особистісно і соціально орієнтованою, ґрунтуватися передусім на пізнанні й самопізнанні головних суб‘єктів виховного процесу, постійного зміцнення зв‘язків педагогічної науки і практики для ефективного виховання і самовиховання особистості. Сучасний етап соціально-економічного розвитку України, світові глобалізаційні процеси загострили інтерес до практики виховання. Шкільна практика є первинною по відношенню до педагогічної теорії тому, що вона є формою відображення реальної дійсності, має дослідне походження, виступає основою і критерієм наукових теоретичних пошуків. Ось чому належить постійно вивчати педагогічну практику, відчувати потреби і зміни, які в ній відбуваються.
Опис: Пусепліна Н. М. Забезпечення єдності теорії і практики музейно-педагогічної діяльності у процесі підготовки вчителя / Н. М. Пусепліна // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 41-44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8695
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Puseplina.pdf266,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок