DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26997

Назва: Командна робота молодших школярів як ресурс розвитку школи
Автори: Кухта, С.
Ключові слова: командна робота
робота в команді
партнерська взаємодія
вчитель
шкільна освіта
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Поряд з усталеними (зовнішніми та внутрішніми) ресурсами розвитку школи великого значення в сучасних умовах набуває командна робота, яка обумовлена попитом на універсальність та успішність всіх учнів, формуванням у них потреби у співробітництві. Це одне із тих soft skills, які цінуються роботодавцями у всьому світі. У процесі командної роботи здобувачі освіти привчаються допомагати і звертатися за допомогою, формувати і відстоювати свою точку зору, намагатися вирішувати конфліктні ситуації.
Опис: Кухта С. Командна робота молодших школярів як ресурс розвитку школи // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 95-97.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26997
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
27.pdf235,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок