DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра загального і слов'янського мовознавства та іноземних мов >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
4 студентські читання Passus in scienciam >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4962

Назва: THEORETICAL BASES OF TEACHER CREATIVITY
Автори: Гожа, Є.
Ключові слова: вчитель
творчість
творча робота вчителя
творчий вчитель
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Nowadays information is exchanged, completed and passed with a great speed. That is why the ability of creative thinking appears on the foreground of the important characteristic of a person instead of theoretic possession of information. A creative person has not standard ways of solving problems; such person can realize a certain amount of information innovatively. Creative people on the whole and teachers in particular are appreciated in the professional society. The mission of a schoolteacher is upbringing of the all-round person. The education and development of creativity as one of the most important aspects in pedagogical process requires creative teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4962
Розташовується у зібраннях:4 студентські читання Passus in scienciam

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Goja.pdf186,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок