|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми педагогічна діяльність
Відображення результатів від 1 до 88 із 88
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2024 | RESEARCH AND EXPERIMENTAL WORK ON PREPARING FUTURE BACHELORS OF PHYSICAL EDUCATION FOR TEACHING ACTIVITIES IN THE CONDITIONS OF INCLUSIVE EDUCATION | Demus, Ya.; Fazan, V.; Демус, Я.В.; Фазан, В.В. |
2021 | Акмеологічний підхід до підготовки фахівців із соціальної роботи | Стрельніков, В.Ю. |
2017 | Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності | Перетятько, Л.Г.; Юдіна, Н.О. |
1999 | Василь Верховинець: педагогічна діяльність | Дем'янко, Н.Ю. |
2018 | Використання інноваційних форм у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів | Петрик, К.Ю. |
2016 | Високі моральні якості педагогічних працівників як основна умова здійснення педагогічної діяльності | Тертична, М. |
2020 | Виховання молодого покоління на національно-культурних традиціях засобами музею | Тернавчук, Ю.В. |
2021 | Від авторитаризму - до гуманістичного демократичного способу виховання як показника компетентності педагога | Кривонос, О.В.; Пивовар, Н.М. |
2014 | Втома у працівників на об'єктах галузі освіти | Криворотько, Я.А. |
2015 | Г.Г. Ващенко - основоположник української національної педагогіки | Пусепліна, Н.М. |
2019 | Гармонізація здоров`я дитини засобами танцювальної терапії | Рева, Я.Г. |
2015 | Готовність педагога до інноваційної професійної діяльності | Бовсуновська, В.М. |
2022 | Духовна музика як формування педагогічної культури | Ус, М. |
2011 | Духовно-інтелектуальні виміри особистості вчителя | Степаненко, М.І.; Шиян, Н.І. |
2012 | Екологізація педагогічної діяльності у контексті збереження сучасного розвитку людства | Андронов, В.А.; Шароватова, О.П. |
2019 | Емпатія у педагогічній діяльності | Юдіна, Н.О. |
2011 | Естетотерапевтична компетентність як основа професіоналізму сучасного педагога | Федій, О.Андр. |
2016 | Естетотерапевтичний потенціал хореографічного мистецтва | Рева, Я.Г. |
2011 | Естетотерапія мистецькими засобами у професійній підготовці педагога | Федій, О.Андр. |
2018 | Жінет Максимович та Іван Бабич: перетини доль і літературно-перекладацької творчості | Черчата, Л.М. |
2020 | Застосування вчителем педагогічної діагностики для підвищення якості навчання учнів | Стрельніков, В.Ю. |
2014 | Здоров’яформувальний виховний вплив у педагогічній діяльності А.С. Макаренка | Воскобойнікова, Г.Л. |
2024 | Імідж сучасного педагога як передумова підвищення його професійного статусу | Таран, А. |
2016 | Історіографія дослідження педагогічної та просвітницької діяльності М. Р. Завадського (1848-1926) | Філоненко, О.В. |
2020 | Кар’єрне зростання педагога в контексті особистісно-професійного саморозвитку | Аніщенко, О. |
2015 | Ключові чинники формування педагогічного світогляду Івана (Іоанна) Максимовича (1651-1715 рр.) | Погрібняк, О.В. |
2019 | Компонентна структура професійного інтересу до педагогічної діяльності майбутніх учителів хореографічного мистецтва | Яо, Пейчань |
2015 | Методика формування у майбутніх учителів хімії прийомів мотивації навчальної діяльності учнів на уроках | Перетятько, В.В.; Ткачук, О.В. |
2024 | Методологія і практика навчального курсу «Інформаційні технології у професійній освіті» | Близнюк, М.М. |
2022 | Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів до педагогічної діяльності | Гриньова, М.В.; Гриньов, Р.С. |
2012 | Моральні проблеми педагогічної діяльності | Васянович, Г.П. |
2023 | Музична педагогіка Г. С. Левченка | Гайдамака, В.М. |
2017 | Онтологічні аспекти рефлексивності особистості вчителя у професійній діяльності | Мирошник, О.Г. |
2021 | Особливості впливу здорового способу життя на збереження і зміцнення здоров'я учнів Нової української школи | Денисовець, Т.М. |
2022 | Особливості мотивації майбутніх вчителів хімії до вивчення хімічних дисциплін | Гриньова, М.В. |
2013 | Особливості організації тайм-менеджменту викладача вищого навчального закладу | Волошко, Л.Б. |
2016 | Особливості педагогічної діяльності керівників дитячих хореографічних гуртків та самодіяльних колективів у радянській Україні (1945 — 1991 роки) | Вільхова, О.Г. |
2019 | Особливості професійного мислення учителя | Харченко, А.С. |
2012 | Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх учителів природничих дисциплін | Носик, О.М.; Ступак, М.М.; Хрипко, К.А. |
2024 | Особливості розвитку особистості в інноваційному освітньому середовищі | Замрозевич-Шадріна, С. |
2021 | Педагогічна діяльність В. М. Верховинця в Полтавському інституті народної освіти (1920-1933) | Дем'янко, Н.Ю. |
2018 | Педагогічна діяльність Петра Кузьмича Загайка (1928 – 2013 рр.) | Опанасенко, В. |
2018 | Педагогічна майстерність у формуванні професійних компетентностей сучасного педагога професійного навчання | Щербак, О.І. |
2011 | Педагогічна рефлексія як чинник вияву творчого потенціалу особистості вчителя | Мирошник, О.Г. |
2019 | Педагогічна спадщина М. Остроградського в контексті модернізації освіти України | Семеновська, Л.А. |
2013 | Педагогічне спілкування із старшокласниками науковій спадщині А.С. Макаренка | Галігузова, А.І. |
2020 | Педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання | Карпенко, С.В. |
2015 | Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до оцінної діяльності | Шинкаренко, В.І. |
2024 | Передумови формування ефективного педагогічного колективу у закладах освіти | Коліса, Т.О. |
2021 | Перспективні напрями навчально-методичної підготовки майбутніх викладачів закладів професійної освіти | Шовкова, А.О.; Шовкова-Альохіна, А.О. |
2017 | Підвищення якості підготовки учителів фізичної культури на факультеті фізичного виховання педагогічного вузу | Хорошевський, В. |
2017 | Підготовка випускників інженерного напрямку освіти до здійснення педагогічної діяльності | Долінська, Л.В. |
2017 | Підготовка майбутніх вихователів до формування соціально-комунікативної компетентності дошкільників | Пасічніченко, А.В. |
2008 | Підготовка студентів природничих факультетів до педагогічної діяльності у галузі екологічної освіти | Левчук, Н.В. |
2021 | Поняття та форми індивідуалізації процесу підготовки майбутніх викладачів вищої школи до виховної діяльності | Ботвинко, Я. |
2015 | Портрети діячів освіти і культури Катеринослава (перша половина XIX століття) | Філатова, Л.М. |
2019 | Принципи запровадження інновацій у навчальний процес на основі педагогічної спадщини Василя Сухомлинського | Політько, Ю. |
2024 | Природничі музеї закладів освіти як форма зацікавлення учнів географією і туризмом | Гайда, Л.А. |
2015 | Про взаємодію та партнерські стосунки у педагогічній діяльності | Капуста, Ю.С.; Оніпко, В.В. |
2018 | Проблема мотивів навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів у психолого-педагогічному вимірі | Ільченко, О.Ю. |
2012 | Проблема формування готовності студентів і викладачів і до інноваційної діяльності | Семиченко, В.А.; Артюшина, М.В. |
2019 | Проблеми педагогічної творчості в спадщині В. О. Сухомлинського | Буколова, А. |
2022 | Пропедевтичний практико-орієнтовний факультатив "Юний педагог" у професійному самовизначенні школярів | Пивовар, Н.М. |
2021 | Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до саморегуляції педагогічної діяльності | Стрижак, Ю.О. |
2010 | Професійна рефлексія педагога | Мирошник, О.Г. |
2012 | Професійна спрямованість учителя музики – основа його педагогічної діяльності | Вікторова, М.В. |
2005 | Професійна спрямованість як психологічна детермінанта педагогічної майстерності вчителя | Кравченко, О.Д. |
2008 | Професіоналізм і майстерність педагогічної діяльності | Єрмаков, В.М. |
2019 | Професіоналізм та педагогічна майстерність як мета неперервного професійного зростання вчителя | Сагач, О.М. |
2011 | Профессиональная компетентность педагога: традиции и новации | Гриценко, Л.И. |
2020 | Профілактика професійного вигорання у вчителів як передумова успішної педагогічної діяльності | Барбінова, А.В. |
2020 | Профілактика синдрому емоційного вигорання вчителів початкових класів в умовах НУШ | Починок, Є.А. |
2020 | Психологічна культура як чинник успішної професійної діяльності вихователя закладу дошкільної освіти | Пасічніченко, А.В. |
2019 | Психологічні особливості розвитку схильності до педагогічної діяльності у підлітковому і старшому шкільному віці | Яновська, Т.А. |
2019 | Роль лекції у педагогічній діяльності П. К. Загайка | Опанасенко, В. |
2017 | Самооцінковий аспект розвитку схильності до педагогічної діяльності у шкільної молоді | Калюжна, Ю.І. |
2015 | Самопроектування - технологія професійної самореалізації вчителя | Білик, Н.І. |
2019 | Саморегуляційна компетентність як невід'ємна складова педагогічної діяльності | Стрижак, Ю.О. |
2012 | Саморегуляція як основа розв’язування педагогічної ситуації | Гриньова, М.В. |
2020 | Соціально-комунікативна компетентність вихователя закладу дошкільної освіти як умова успішної педагогічної діяльності | Пасічніченко, А.В. |
2015 | Становлення психологіної готовності студентів до майбутньої професійної діяльності | Плаксієнко, І.Л.; Войтенко, О.В. |
2016 | Створення позитивної настанови на педагогічну діяльність як умова формування суб'єктності майбутніх учителів | Шехавцова, С.О. |
2020 | Теоретичні аспекти становлення освіти в Запорізькому краї кінця XVIII - початку XXI століття | Рожнова, Т.Є. |
2009 | Теоретичні засади дослідження сутності педагогічної діяльності вчителя іноземної мови як процесу рефлексивного управління | Кириленко, Я.М. |
2014 | Теретико-методичні засади громадянського виховання: зарубіжний досвід | Погребняк, В.А. |
2019 | Федір Пошивайло, «відомий як добрий методист»: діяльність у 1900-1941 роках | Булава, Л.М. |
2016 | Формування особистості вчителя в зарубіжній школі | Грицун, М.В. |
2016 | Формування психологічної компетентності майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу у процесі професійної підготовки | Пасічніченко, А.В.; Ковалевська, Н.В. |
Відображення результатів від 1 до 88 із 88
|