DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми педагогічна діяльність

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 88 із 88
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024RESEARCH AND EXPERIMENTAL WORK ON PREPARING FUTURE BACHELORS OF PHYSICAL EDUCATION FOR TEACHING ACTIVITIES IN THE CONDITIONS OF INCLUSIVE EDUCATIONDemus, Ya.; Fazan, V.; Демус, Я.В.; Фазан, В.В.
2021Акмеологічний підхід до підготовки фахівців із соціальної роботиСтрельніков, В.Ю.
2017Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльностіПеретятько, Л.Г.; Юдіна, Н.О.
1999Василь Верховинець: педагогічна діяльністьДем'янко, Н.Ю.
2018Використання інноваційних форм у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнівПетрик, К.Ю.
2016Високі моральні якості педагогічних працівників як основна умова здійснення педагогічної діяльностіТертична, М.
2020Виховання молодого покоління на національно-культурних традиціях засобами музеюТернавчук, Ю.В.
2021Від авторитаризму - до гуманістичного демократичного способу виховання як показника компетентності педагогаКривонос, О.В.; Пивовар, Н.М.
2014Втома у працівників на об'єктах галузі освітиКриворотько, Я.А.
2015Г.Г. Ващенко - основоположник української національної педагогікиПусепліна, Н.М.
2019Гармонізація здоров`я дитини засобами танцювальної терапіїРева, Я.Г.
2015Готовність педагога до інноваційної професійної діяльностіБовсуновська, В.М.
2022Духовна музика як формування педагогічної культуриУс, М.
2011Духовно-інтелектуальні виміри особистості вчителяСтепаненко, М.І.; Шиян, Н.І.
2012Екологізація педагогічної діяльності у контексті збереження сучасного розвитку людстваАндронов, В.А.; Шароватова, О.П.
2019Емпатія у педагогічній діяльностіЮдіна, Н.О.
2011Естетотерапевтична компетентність як основа професіоналізму сучасного педагогаФедій, О.Андр.
2016Естетотерапевтичний потенціал хореографічного мистецтваРева, Я.Г.
2011Естетотерапія мистецькими засобами у професійній підготовці педагогаФедій, О.Андр.
2018Жінет Максимович та Іван Бабич: перетини доль і літературно-перекладацької творчостіЧерчата, Л.М.
2020Застосування вчителем педагогічної діагностики для підвищення якості навчання учнівСтрельніков, В.Ю.
2014Здоров’яформувальний виховний вплив у педагогічній діяльності А.С. МакаренкаВоскобойнікова, Г.Л.
2024Імідж сучасного педагога як передумова підвищення його професійного статусуТаран, А.
2016Історіографія дослідження педагогічної та просвітницької діяльності М. Р. Завадського (1848-1926)Філоненко, О.В.
2020Кар’єрне зростання педагога в контексті особистісно-професійного саморозвиткуАніщенко, О.
2015Ключові чинники формування педагогічного світогляду Івана (Іоанна) Максимовича (1651-1715 рр.)Погрібняк, О.В.
2019Компонентна структура професійного інтересу до педагогічної діяльності майбутніх учителів хореографічного мистецтваЯо, Пейчань
2015Методика формування у майбутніх учителів хімії прийомів мотивації навчальної діяльності учнів на урокахПеретятько, В.В.; Ткачук, О.В.
2024Методологія і практика навчального курсу «Інформаційні технології у професійній освіті»Близнюк, М.М.
2022Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів до педагогічної діяльностіГриньова, М.В.; Гриньов, Р.С.
2012Моральні проблеми педагогічної діяльностіВасянович, Г.П.
2023Музична педагогіка Г. С. ЛевченкаГайдамака, В.М.
2017Онтологічні аспекти рефлексивності особистості вчителя у професійній діяльностіМирошник, О.Г.
2021Особливості впливу здорового способу життя на збереження і зміцнення здоров'я учнів Нової української школиДенисовець, Т.М.
2022Особливості мотивації майбутніх вчителів хімії до вивчення хімічних дисциплінГриньова, М.В.
2013Особливості організації тайм-менеджменту викладача вищого навчального закладуВолошко, Л.Б.
2016Особливості педагогічної діяльності керівників дитячих хореографічних гуртків та самодіяльних колективів у радянській Україні (1945 — 1991 роки)Вільхова, О.Г.
2019Особливості професійного мислення учителяХарченко, А.С.
2012Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх учителів природничих дисциплінНосик, О.М.; Ступак, М.М.; Хрипко, К.А.
2024Особливості розвитку особистості в інноваційному освітньому середовищіЗамрозевич-Шадріна, С.
2021Педагогічна діяльність В. М. Верховинця в Полтавському інституті народної освіти (1920-1933)Дем'янко, Н.Ю.
2018Педагогічна діяльність Петра Кузьмича Загайка (1928 – 2013 рр.)Опанасенко, В.
2018Педагогічна майстерність у формуванні професійних компетентностей сучасного педагога професійного навчанняЩербак, О.І.
2011Педагогічна рефлексія як чинник вияву творчого потенціалу особистості вчителяМирошник, О.Г.
2019Педагогічна спадщина М. Остроградського в контексті модернізації освіти УкраїниСеменовська, Л.А.
2013Педагогічне спілкування із старшокласниками науковій спадщині А.С. МакаренкаГалігузова, А.І.
2020Педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчанняКарпенко, С.В.
2015Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до оцінної діяльностіШинкаренко, В.І.
2024Передумови формування ефективного педагогічного колективу у закладах освітиКоліса, Т.О.
2021Перспективні напрями навчально-методичної підготовки майбутніх викладачів закладів професійної освітиШовкова, А.О.; Шовкова-Альохіна, А.О.
2017Підвищення якості підготовки учителів фізичної культури на факультеті фізичного виховання педагогічного вузуХорошевський, В.
2017Підготовка випускників інженерного напрямку освіти до здійснення педагогічної діяльностіДолінська, Л.В.
2017Підготовка майбутніх вихователів до формування соціально-комунікативної компетентності дошкільниківПасічніченко, А.В.
2008Підготовка студентів природничих факультетів до педагогічної діяльності у галузі екологічної освітиЛевчук, Н.В.
2021Поняття та форми індивідуалізації процесу підготовки майбутніх викладачів вищої школи до виховної діяльностіБотвинко, Я.
2015Портрети діячів освіти і культури Катеринослава (перша половина XIX століття)Філатова, Л.М.
2019Принципи запровадження інновацій у навчальний процес на основі педагогічної спадщини Василя СухомлинськогоПолітько, Ю.
2024Природничі музеї закладів освіти як форма зацікавлення учнів географією і туризмомГайда, Л.А.
2015Про взаємодію та партнерські стосунки у педагогічній діяльностіКапуста, Ю.С.; Оніпко, В.В.
2018Проблема мотивів навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів у психолого-педагогічному виміріІльченко, О.Ю.
2012Проблема формування готовності студентів і викладачів і до інноваційної діяльностіСемиченко, В.А.; Артюшина, М.В.
2019Проблеми педагогічної творчості в спадщині В. О. СухомлинськогоБуколова, А.
2022Пропедевтичний практико-орієнтовний факультатив "Юний педагог" у професійному самовизначенні школярівПивовар, Н.М.
2021Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до саморегуляції педагогічної діяльностіСтрижак, Ю.О.
2010Професійна рефлексія педагогаМирошник, О.Г.
2012Професійна спрямованість учителя музики – основа його педагогічної діяльностіВікторова, М.В.
2005Професійна спрямованість як психологічна детермінанта педагогічної майстерності вчителяКравченко, О.Д.
2008Професіоналізм і майстерність педагогічної діяльностіЄрмаков, В.М.
2019Професіоналізм та педагогічна майстерність як мета неперервного професійного зростання вчителяСагач, О.М.
2011Профессиональная компетентность педагога: традиции и новацииГриценко, Л.И.
2020Профілактика професійного вигорання у вчителів як передумова успішної педагогічної діяльностіБарбінова, А.В.
2020Профілактика синдрому емоційного вигорання вчителів початкових класів в умовах НУШПочинок, Є.А.
2020Психологічна культура як чинник успішної професійної діяльності вихователя закладу дошкільної освітиПасічніченко, А.В.
2019Психологічні особливості розвитку схильності до педагогічної діяльності у підлітковому і старшому шкільному віціЯновська, Т.А.
2019Роль лекції у педагогічній діяльності П. К. ЗагайкаОпанасенко, В.
2017Самооцінковий аспект розвитку схильності до педагогічної діяльності у шкільної молодіКалюжна, Ю.І.
2015Самопроектування - технологія професійної самореалізації вчителяБілик, Н.І.
2019Саморегуляційна компетентність як невід'ємна складова педагогічної діяльностіСтрижак, Ю.О.
2012Саморегуляція як основа розв’язування педагогічної ситуаціїГриньова, М.В.
2020Соціально-комунікативна компетентність вихователя закладу дошкільної освіти як умова успішної педагогічної діяльностіПасічніченко, А.В.
2015Становлення психологіної готовності студентів до майбутньої професійної діяльностіПлаксієнко, І.Л.; Войтенко, О.В.
2016Створення позитивної настанови на педагогічну діяльність як умова формування суб'єктності майбутніх учителівШехавцова, С.О.
2020Теоретичні аспекти становлення освіти в Запорізькому краї кінця XVIII - початку XXI століттяРожнова, Т.Є.
2009Теоретичні засади дослідження сутності педагогічної діяльності вчителя іноземної мови як процесу рефлексивного управлінняКириленко, Я.М.
2014Теретико-методичні засади громадянського виховання: зарубіжний досвідПогребняк, В.А.
2019Федір Пошивайло, «відомий як добрий методист»: діяльність у 1900-1941 рокахБулава, Л.М.
2016Формування особистості вчителя в зарубіжній школіГрицун, М.В.
2016Формування психологічної компетентності майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу у процесі професійної підготовкиПасічніченко, А.В.; Ковалевська, Н.В.
Відображення результатів від 1 до 88 із 88

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок