DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7982
|
Назва: | Самооцінковий аспект розвитку схильності до педагогічної діяльності у шкільної молоді |
Автори: | Калюжна, Ю.І. |
Ключові слова: | молодь шкільна молодь педагогічна діяльність професійне самовизначення схильність мотивація інтерес вміння педагогічні здібності самооцінка самосвідомість саморегуляція |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема цілеспрямованого розвитку схильності до педагогічної діяльності у підлітків та старшокласників у контексті їхнього професійного самовизначення. Аналізуються результати емпіричного дослідження структури педагогічної схильності учнів із різними проявами самооцінки. Окреслюються методичні засоби розвитку складових схильності до професії вчителя у шкільної молоді. |
Опис: | Калюжна Ю. І. Самооцінковий аспект розвитку схильності до педагогічної діяльності у шкільної молоді / Ю. І. Калюжна // Психологія і особистість. – 2017. – № 2 (12). – С. 93–102. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7982 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|