DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7982

Назва: Самооцінковий аспект розвитку схильності до педагогічної діяльності у шкільної молоді
Автори: Калюжна, Ю.І.
Ключові слова: молодь
шкільна молодь
педагогічна діяльність
професійне самовизначення
схильність
мотивація
інтерес
вміння
педагогічні здібності
самооцінка
самосвідомість
саморегуляція
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема цілеспрямованого розвитку схильності до педагогічної діяльності у підлітків та старшокласників у контексті їхнього професійного самовизначення. Аналізуються результати емпіричного дослідження структури педагогічної схильності учнів із різними проявами самооцінки. Окреслюються методичні засоби розвитку складових схильності до професії вчителя у шкільної молоді.
Опис: Калюжна Ю. І. Самооцінковий аспект розвитку схильності до педагогічної діяльності у шкільної молоді / Ю. І. Калюжна // Психологія і особистість. – 2017. – № 2 (12). – С. 93–102.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7982
Розташовується у зібраннях:2017(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kalyugna.pdf388,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок