DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(2) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7982

Название: Самооцінковий аспект розвитку схильності до педагогічної діяльності у шкільної молоді
Авторы: Калюжна, Ю.І.
Ключевые слова: молодь
шкільна молодь
педагогічна діяльність
професійне самовизначення
схильність
мотивація
інтерес
вміння
педагогічні здібності
самооцінка
самосвідомість
саморегуляція
Issue Date: 2017
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається проблема цілеспрямованого розвитку схильності до педагогічної діяльності у підлітків та старшокласників у контексті їхнього професійного самовизначення. Аналізуються результати емпіричного дослідження структури педагогічної схильності учнів із різними проявами самооцінки. Окреслюються методичні засоби розвитку складових схильності до професії вчителя у шкільної молоді.
Описание: Калюжна Ю. І. Самооцінковий аспект розвитку схильності до педагогічної діяльності у шкільної молоді / Ю. І. Калюжна // Психологія і особистість. – 2017. – № 2 (12). – С. 93–102.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7982
Appears in Collections:2017(2)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Kalyugna.pdf388,39 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback