DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2024(спецвипуск) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26956

Назва: RESEARCH AND EXPERIMENTAL WORK ON PREPARING FUTURE BACHELORS OF PHYSICAL EDUCATION FOR TEACHING ACTIVITIES IN THE CONDITIONS OF INCLUSIVE EDUCATION
Автори: Demus, Ya.
Fazan, V.
Демус, Я.В.
Фазан, В.В.
Ключові слова: inclusive education
physical culture
bachelor's training
pedagogical activity
research and experimental work
інклюзивна освіта
фізична культура
бакалаврська підготовка
педагогічна діяльність
дослідницька робота
експериментальна робота
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the disclosure of the methodology of research and experimental work on the preparation of future bachelors of physical education for pedagogical activity in the conditions of inclusive education. A formative experiment program has been developed. An experiment was conducted to determine students' readiness for the inclusive orientation of the educational process. The effectiveness of the developed didactic exercises for the formation of inclusive competence of future bachelors of physical culture for pedagogical activity in the conditions of inclusive education is proven.
Опис: Demus Ya., Fazan V. RESEARCH AND EXPERIMENTAL WORK ON PREPARING FUTURE BACHELORS OF PHYSICAL EDUCATION FOR TEACHING ACTIVITIES IN THE CONDITIONS OF INCLUSIVE EDUCATION. Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2024. Спецвипуск. С. 77-85.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26956
Розташовується у зібраннях:2024(спецвипуск)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
DEMUS.pdf293,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок