DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2016(14) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7441

Назва: Естетотерапевтичний потенціал хореографічного мистецтва
Автори: Рева, Я.Г.
Ключові слова: хореографія
хореографічне мистецтво
танцювальна терапія
фізичне здоров’я дитини
психічне здоров’я дитини
педагогічна діяльність
естетотерапевтичний потенціал
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається значення хореографічного мистецтва як терапевтичного фактору впливу на організм людини, який активізує її творчі здібності, сприяє художньому самовираженню, стабілізації психічного стану. Танцювальна терапія ґрунтується на таких положеннях: рух відображає характерні особливості людини, її думки, почуття, настрій, набутий досвід; об’єднані елементи руху створюють експресивний танець, у якому особистість має змогу самовиражатися.
Опис: Рева Я. Г. Естетотерапевтичний потенціал хореографічного мистецтва / Я. Г. Рева // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2016. – Вип. 14. – С. 184–191.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7441
Розташовується у зібраннях:2016(14)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Reva.pdf374,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок