DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12950

Назва: Емпатія у педагогічній діяльності
Автори: Юдіна, Н.О.
Ключові слова: емпатія
педагогіка
педагогічна діяльність
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Проблема емпатії є однією з провідних у сучасній психологічній науці. Дослідниками виділено підходи до феномену емпатії: здатність особистості переключатися з розуміння партнера на прояв власних почуттів, не втрачаючі позитивного ставлення до партнера (Ю. Б. Гіппенрейтер); суто емоційна характеристика особистості (Т.Ліпс); ідентифікація з партнером на когнітивному, афективному або поведінковому рівнях (С. Маркус); поєднання афективно-когнітивного та комунікативного елементів (К. Роджерс). Враховуючі зазначені підходи емпатію можна розглядати як особистісну властивість співчувати, співпереживати, поділяти сильні емоції та почуття іншої людини
Опис: Юдіна Н. О. Емпатія у педагогічній діяльності / Н. О. Юдіна // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 88-91.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12950
Розташовується у зібраннях:Проектування позитивного життєвого простору особистості

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Yudina.pdf614,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок