DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12950
|
Назва: | Емпатія у педагогічній діяльності |
Автори: | Юдіна, Н.О. |
Ключові слова: | емпатія педагогіка педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема емпатії є однією з провідних у сучасній психологічній науці. Дослідниками виділено підходи до феномену емпатії: здатність особистості переключатися з розуміння партнера на прояв власних почуттів, не втрачаючі позитивного ставлення до партнера (Ю. Б. Гіппенрейтер); суто емоційна характеристика особистості (Т.Ліпс); ідентифікація з партнером на когнітивному, афективному або поведінковому рівнях (С. Маркус); поєднання афективно-когнітивного та комунікативного елементів (К. Роджерс).
Враховуючі зазначені підходи емпатію можна розглядати як особистісну властивість співчувати, співпереживати, поділяти сильні емоції та почуття іншої людини |
Опис: | Юдіна Н. О. Емпатія у педагогічній діяльності / Н. О. Юдіна // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 88-91. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12950 |
Розташовується у зібраннях: | Проектування позитивного життєвого простору особистості
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|