DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7112
|
Назва: | Теретико-методичні засади громадянського виховання: зарубіжний досвід |
Автори: | Погребняк, В.А. |
Ключові слова: | громадянське виховання громадянська свідомість педагогічна діяльність педагогічний досвід США |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність опрацювання теоретико-методичних засад громадянського виховання підкреслюється процесами модернізації освітньої галузі до рівня світових стандартів. Сьогодні громадянське виховання не може сприйматися відокремлено як від національних суспільних перетворень політичного, культурного, економічного життя, так і від набутого світовим співтовариством досвіду. Тому цінним є дослідження й узагальнення надбань різних світових освітніх систем у галузі громадянського виховання, особливо під час розбудови українського суспільства на засадах демократичного розвитку в європейському співтоваристві. У зв’язку з цим метою дослідження обрано виділення головних теоретико-методичних засад громадянського виховання на основі аналізу педагогічного досвіду США для окреслення перспективних напрямів удосконалення вітчизняної освіти. |
Опис: | Погребняк В. А. Теоретико-методичні засади громадянського виховання: зарубіжний досвід / В. А. Погребняк // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 269-271. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7112 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|