DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14007
|
Назва: | Принципи запровадження інновацій у навчальний процес на основі педагогічної спадщини Василя Сухомлинського |
Автори: | Політько, Ю. |
Ключові слова: | Сухомлинський Василь Олександрович педагогічна спадщина Сухомлинського В.О. інновація навчальний процес педагог педагогічна діяльність вища школа принципи навчання технології навчання |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні у вищій освіті України здійснюються складні трансформаційні процеси, пов’язані з
реформуванням усіх ланок педагогічної діяльності, що відбуваються у закладах освіти різних типів і
форм власності. Тенденції демократизації суспільства та певний рівень свободи передбачають творчі
пошуки викладачів і керівників закладів освіти, які у мінливому середовищі призводять до появи
інноваційних процесів, виникнення, формування та здійснення педагогічних інновацій. У зв’язку з
цим надзвичайно важливим і корисним залишається досвід видатних педагогів, учених. Серед
педагогів мислителів провідне місце займає особистість Василя Олександровича Сухомлинського.
Хоча в педагогічному досвіді В. О. Сухомлинського термін «інновація» не зустрічається, однак
уся його багаторічна педагогічна діяльність була наповнена інноваційним змістом ідей, пошуком
їхнього впровадження. |
Опис: | Політько Ю. Принципи запровадження інновацій у навчальний процес
на основі педагогічної спадщини Василя Сухомлинського / Ю. Політько // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 171-173. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14007 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|