DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14007

Назва: Принципи запровадження інновацій у навчальний процес на основі педагогічної спадщини Василя Сухомлинського
Автори: Політько, Ю.
Ключові слова: Сухомлинський Василь Олександрович
педагогічна спадщина Сухомлинського В.О.
інновація
навчальний процес
педагог
педагогічна діяльність
вища школа
принципи навчання
технології навчання
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Сьогодні у вищій освіті України здійснюються складні трансформаційні процеси, пов’язані з реформуванням усіх ланок педагогічної діяльності, що відбуваються у закладах освіти різних типів і форм власності. Тенденції демократизації суспільства та певний рівень свободи передбачають творчі пошуки викладачів і керівників закладів освіти, які у мінливому середовищі призводять до появи інноваційних процесів, виникнення, формування та здійснення педагогічних інновацій. У зв’язку з цим надзвичайно важливим і корисним залишається досвід видатних педагогів, учених. Серед педагогів мислителів провідне місце займає особистість Василя Олександровича Сухомлинського. Хоча в педагогічному досвіді В. О. Сухомлинського термін «інновація» не зустрічається, однак уся його багаторічна педагогічна діяльність була наповнена інноваційним змістом ідей, пошуком їхнього впровадження.
Опис: Політько Ю. Принципи запровадження інновацій у навчальний процес на основі педагогічної спадщини Василя Сухомлинського / Ю. Політько // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 171-173.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14007
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
76.pdf118,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок