DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2011(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/566
|
Назва: | Естетотерапевтична компетентність як основа професіоналізму сучасного педагога |
Автори: | Федій, О.Андр. |
Ключові слова: | естетотерапія творчий потенціал особистості педагогічна діяльність критеріальні показники естетотерапевтичної компетентності |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовується необхідність естетотерапевтичної освіти сучасного педагога, який працює у складних соціально-культурних умовах епохи постіндустріального суспільства. Підкреслюється значення естетотерапії у створенні сприятливих умов навчально-виховного процесу, у визначенні й розвитку креативного потенціалу особистості педагога та вихованця. Естетотерапевтична компетентність педагога розглядається у функціонально-критеріальному контексті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/566 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|