DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2011(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/566

Назва: Естетотерапевтична компетентність як основа професіоналізму сучасного педагога
Автори: Федій, О.Андр.
Ключові слова: естетотерапія
творчий потенціал особистості
педагогічна діяльність
критеріальні показники естетотерапевтичної компетентності
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується необхідність естетотерапевтичної освіти сучасного педагога, який працює у складних соціально-культурних умовах епохи постіндустріального суспільства. Підкреслюється значення естетотерапії у створенні сприятливих умов навчально-виховного процесу, у визначенні й розвитку креативного потенціалу особистості педагога та вихованця. Естетотерапевтична компетентність педагога розглядається у функціонально-критеріальному контексті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/566
Розташовується у зібраннях:2011(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Fediy.pdf402,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок