DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12708
|
Назва: | Проблема мотивів навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів у психолого-педагогічному вимірі |
Автори: | Ільченко, О.Ю. |
Ключові слова: | вчитель педагог майбутній вчитель педагогічна діяльність проблема мотивів мотиви навчальної діяльності навчально-пізнавальна діяльність вчителя |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | «Поганий учитель повідомляє істину, хороший – вчить її знаходити»
(А. Дістервег), а отже – пробуджує пізнавальну активність учнів і постійне їх бажання здобувати нові знання. Ця беззаперечна істина стала лейтмотивом думок і
діяльності прогресивних педагогів усіх часів. А. Дістервег, зазначав: «У багатьох
випадках залишається бажаним педагогічний гомеопат, людина, яка навчає нас
давати розумові прийоми в такій дозі, в якій вони діють найбільш ефективно і при
якій незначна кількість викликає найсильнішу дію. Треба значно більше боятися
перегодувати учнів, ніж послабити їх нестачею їжі» [4, с. 368]. Глибоку думку з
цього приводу мав Л. Толстой, який писав: «коли прагнеш наукою виховати учня,
люби свою науку і знай її, і учні полюблять тебе, і науку, і ти виховаєш їх; але
якщо сам не любиш її, то скільки б ти не змушував учити, наука не зробить виховного впливу». |
Опис: | Ільченко О. Ю. Проблема мотивів навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів у психолого-педагогічному вимірі / О. Ю. Ільченко // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 7-11. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12708 |
Розташовується у зібраннях: | 18
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|