DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12708

Назва: Проблема мотивів навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів у психолого-педагогічному вимірі
Автори: Ільченко, О.Ю.
Ключові слова: вчитель
педагог
майбутній вчитель
педагогічна діяльність
проблема мотивів
мотиви навчальної діяльності
навчально-пізнавальна діяльність вчителя
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): «Поганий учитель повідомляє істину, хороший – вчить її знаходити» (А. Дістервег), а отже – пробуджує пізнавальну активність учнів і постійне їх бажання здобувати нові знання. Ця беззаперечна істина стала лейтмотивом думок і діяльності прогресивних педагогів усіх часів. А. Дістервег, зазначав: «У багатьох випадках залишається бажаним педагогічний гомеопат, людина, яка навчає нас давати розумові прийоми в такій дозі, в якій вони діють найбільш ефективно і при якій незначна кількість викликає найсильнішу дію. Треба значно більше боятися перегодувати учнів, ніж послабити їх нестачею їжі» [4, с. 368]. Глибоку думку з цього приводу мав Л. Толстой, який писав: «коли прагнеш наукою виховати учня, люби свою науку і знай її, і учні полюблять тебе, і науку, і ти виховаєш їх; але якщо сам не любиш її, то скільки б ти не змушував учити, наука не зробить виховного впливу».
Опис: Ільченко О. Ю. Проблема мотивів навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів у психолого-педагогічному вимірі / О. Ю. Ільченко // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 7-11.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12708
Розташовується у зібраннях:18

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1.pdf288,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок