DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25616
|
Назва: | Імідж сучасного педагога як передумова підвищення його професійного статусу |
Автори: | Таран, А. |
Ключові слова: | імідж сучасного педагога педагог імідж сучасний вчитель педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний педагог, як важливий фігурант освітнього процесу, переживає період
трансформацій та викликів, які вимагають активного удосконалення та формування його
професійного іміджу. У сучасному суспільстві сприйняття педагога має визначальний
вплив на його розвиток та позицію в освітньому середовищі. Створення позитивного
образу педагога стає ключовим чинником для досягнення успіху в його кар'єрі та
отримання визнання серед колег і студентів.
Термін "імідж" має своє коріння в латинській мові і відзначається давньою
історією, що сягає часів Аристотеля. С. Садовенко вказує на те, що іміджелогія (від англ.
– образ, зображення та грец. – поняття, думка, розум, що у художньому перекладі
набуває такого значення: «наука про образ») – це мистецтво вподобати людям, наука про
функціонування, систематизацію і впровадження у свідомість людини символічних
замінників інформації про певні об’єкти (людину, явище, предмет), наука про
формування іміджу. |
Опис: | Таран А. Імідж сучасного педагога як передумова підвищення його
професійного статусу // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 215-219. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25616 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|