DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25616

Назва: Імідж сучасного педагога як передумова підвищення його професійного статусу
Автори: Таран, А.
Ключові слова: імідж сучасного педагога
педагог
імідж
сучасний вчитель
педагогічна діяльність
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Сучасний педагог, як важливий фігурант освітнього процесу, переживає період трансформацій та викликів, які вимагають активного удосконалення та формування його професійного іміджу. У сучасному суспільстві сприйняття педагога має визначальний вплив на його розвиток та позицію в освітньому середовищі. Створення позитивного образу педагога стає ключовим чинником для досягнення успіху в його кар'єрі та отримання визнання серед колег і студентів. Термін "імідж" має своє коріння в латинській мові і відзначається давньою історією, що сягає часів Аристотеля. С. Садовенко вказує на те, що іміджелогія (від англ. – образ, зображення та грец. – поняття, думка, розум, що у художньому перекладі набуває такого значення: «наука про образ») – це мистецтво вподобати людям, наука про функціонування, систематизацію і впровадження у свідомість людини символічних замінників інформації про певні об’єкти (людину, явище, предмет), наука про формування іміджу.
Опис: Таран А. Імідж сучасного педагога як передумова підвищення його професійного статусу // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 215-219.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25616
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
74.pdf171,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок