DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2020(21) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16285

Назва: Кар’єрне зростання педагога в контексті особистісно-професійного саморозвитку
Автори: Аніщенко, О.
Ключові слова: кар’єра
кар’єрне зростання педагога
педагогічна діяльність
особистісно-професійний саморозвиток
життєвий успіх педагога
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): В оглядовій публікації автором здійснено аналіз окремих аспектів кар’єрного зростання педагога. Проаналізовано сутність основних понять із теми дослідження. Наголошено, що терміни «професійний» і «кар’єрний розвиток» корелюють між собою, але не є тотожними. Доведено, що педагогічну кар’єру доцільно розглядати як самодосягнення такого рівня педагогічної та управлінської майстерності, що забезпечує педагогу гідне становище в суспільстві й просування по кар’єрних / службових сходах. Акцентовано увагу на кризах у професійній діяльності педагога. Розкрито сутність особистісно-професійного саморозвитку людини. Окреслено основні завдання планування, управління й здійснення кар’єри. Обґрунтовано рекомендації щодо науково-методичного супроводу кар’єрного зростання педагога.
Опис: Аніщенко О. Кар’єрне зростання педагога в контексті особистісно-професійного саморозвитку / О. Аніщенко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 21. – С. 22-32.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16285
Розташовується у зібраннях:2020(21)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Anishchenko.pdf450,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок