DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18007

Назва: Від авторитаризму - до гуманістичного демократичного способу виховання як показника компетентності педагога
Автори: Кривонос, О.В.
Пивовар, Н.М.
Ключові слова: педагог
професійна компетентність
Дж. Равен
Я. Корчак
М. М. Боритко
авторитарність
педагогічна діяльність
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Питання визначення терміну «професійна компетентність» розглядається у численних працях учених. Нині вважається: що найвищий компонент особистості – саме професійна компетентність – це інтегральна характеристика ділових та особистісних якостей фахівців, що віддзеркалює рівень знань, умінь, навичок, досвіду, котрі достатні для здійснення певного роду діяльності, яка пов’язана із прийняттям рішень. Професійна компетентність, яка стосується конкретної (у тому числі й педагогічної) діяльності, довгий час досліджується багатьма вченими в Україні та поза її межами. Як широко відомо, унікальні напрацювання у цій темі зробили класики та їхні послідовники: М. Монтессорі, Я. Корчак, О.М. Лєонтьєв, Б.С. Гершунський, Л.Г. Карпова, Дж. Равен, В.О. Сластьонін, А.В. Шишко. Зрозуміло, що у цьому плані надзвичайно важливо вміти оцінити те, яку роль відіграють в особистісному й суспільному розвитку такі важливі психологічні якості як потяг до нововведень, лідерство.
Опис: Кривонос О. В., Пивовар Н. М. Від авторитаризму - до гуманістичного демократичного способу виховання як показника компетентності педагога // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 161-163.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18007
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
56.pdf254,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок