DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18007

Название: Від авторитаризму - до гуманістичного демократичного способу виховання як показника компетентності педагога
Авторы: Кривонос, О.В.
Пивовар, Н.М.
Ключевые слова: педагог
професійна компетентність
Дж. Равен
Я. Корчак
М. М. Боритко
авторитарність
педагогічна діяльність
Issue Date: 2021
Краткий осмотр (реферат): Питання визначення терміну «професійна компетентність» розглядається у численних працях учених. Нині вважається: що найвищий компонент особистості – саме професійна компетентність – це інтегральна характеристика ділових та особистісних якостей фахівців, що віддзеркалює рівень знань, умінь, навичок, досвіду, котрі достатні для здійснення певного роду діяльності, яка пов’язана із прийняттям рішень. Професійна компетентність, яка стосується конкретної (у тому числі й педагогічної) діяльності, довгий час досліджується багатьма вченими в Україні та поза її межами. Як широко відомо, унікальні напрацювання у цій темі зробили класики та їхні послідовники: М. Монтессорі, Я. Корчак, О.М. Лєонтьєв, Б.С. Гершунський, Л.Г. Карпова, Дж. Равен, В.О. Сластьонін, А.В. Шишко. Зрозуміло, що у цьому плані надзвичайно важливо вміти оцінити те, яку роль відіграють в особистісному й суспільному розвитку такі важливі психологічні якості як потяг до нововведень, лідерство.
Описание: Кривонос О. В., Пивовар Н. М. Від авторитаризму - до гуманістичного демократичного способу виховання як показника компетентності педагога // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 161-163.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18007
Appears in Collections:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Files in This Item:

File Description SizeFormat
56.pdf254,53 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback