DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12676
|
Назва: | Створення позитивної настанови на педагогічну діяльність як умова формування суб'єктності майбутніх учителів |
Автори: | Шехавцова, С.О. |
Ключові слова: | педагог педагогічна діяльність майбутній вчитель настанова підготовка вчителя |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Фахова підготовка майбутніх учителів передбачає формування активного
суб’єкта власної професійної діяльності та суспільного життя, в цілому. Таке
ключове завдання стоїть на сьогодні перед системою вищої освіти в Україні. В
цьому контексті нас цікавить стадія професійного становлення до педагогічної
діяльності з початку вступу майбутніх фахівців до вищого навчального
закладу та роль суб’єктності студентів в цьому процесі. Однією з педагогічних умов формування суб’єктності майбутніх учителів
є створення позитивної суб’єктної настанови на професійно-педагогічну
діяльність майбутніх учителів у процесі фахової підготовки. Обґрунтовуючи зазначену педагогічну умову щодо формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки, зазначимо
тлумачення поняття „настанова” як стійка оцінка (позитивна чи негативна),
що відзначає спрямованість дій індивіда. |
Опис: | Шехавцова С. О. Створення позитивної настанови на педагогічну діяльність як умова формування суб'єктності майбутніх учителів / С. О. Шехавцова // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 218-221. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12676 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|