DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25635

Назва: Методологія і практика навчального курсу «Інформаційні технології у професійній освіті»
Автори: Близнюк, М.М.
Ключові слова: система освіти
якість освіти
інформаційно-комунікаційні технології
інформаційні технології в професійній діяльності
педагогічна діяльність
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Сучасні інформаційні технології у системі освіти визначають значною мірою її розвиток. Якість освіти, її доступність – основна причина модернізації всієї системи освіти останні десятиліття. Без сучасних інформаційних технологій (ІТ) неможливе проведення семінарів, вебінарів, використання дистанційної форми навчання та ін. Використання інформаційних технологій в освіті пов’язано з проблемою виміру ефективності навчання. Визначення ефективності будь-якого методу, технології навчання включає: вимір досягнутого результату, витрат матеріальних ресурсів та часу на його досягнення. Ефективність навчання вимірюють або за результатами контрольних робіт у балах, або за результатами тестування у відсотках вирішених завдань.
Опис: Близнюк М. М. Методологія і практика навчального курсу «Інформаційні технології у професійній освіті» // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 269-273.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25635
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
93.pdf201,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок