DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25635
|
Назва: | Методологія і практика навчального курсу «Інформаційні технології у професійній освіті» |
Автори: | Близнюк, М.М. |
Ключові слова: | система освіти якість освіти інформаційно-комунікаційні технології інформаційні технології в професійній діяльності педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні інформаційні технології у системі освіти визначають значною мірою її
розвиток. Якість освіти, її доступність – основна причина модернізації всієї системи
освіти останні десятиліття. Без сучасних інформаційних технологій (ІТ) неможливе
проведення семінарів, вебінарів, використання дистанційної форми навчання та ін.
Використання інформаційних технологій в освіті пов’язано з проблемою виміру
ефективності навчання. Визначення ефективності будь-якого методу, технології навчання
включає: вимір досягнутого результату, витрат матеріальних ресурсів та часу на його
досягнення. Ефективність навчання вимірюють або за результатами контрольних робіт у
балах, або за результатами тестування у відсотках вирішених завдань. |
Опис: | Близнюк М. М. Методологія і практика навчального курсу
«Інформаційні технології у професійній освіті» // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 269-273. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25635 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|